شناسهٔ خبر: 48648308 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

داورزنی: به دلیل عملی نشدن وعده‌ها عذرخواهی می‌کنم / دنیا به آخر نرسیده و زندگی در جریان است

رئیس فدراسیون والیبال درخصوص عملکرد تیم ملی والیبال برابر ژاپن گفت: امیدواریم که مردم به خاطر این شرایطی که برای والیبال به وجود آمد و نتوانست به جمع چهار تیم برسد ما را ببخشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، محمدرضا داورزنی پس از حذف تیم ملی والیبال از المپیک با شکست مقابل ژاپن اظهار داشت:‌ تلاش فدراسیون این بوده که تیم ملی جزو چهار تیم برتر المپیک باشد و روی سکوی المپیک برود. درست است که در این رقابت‌ها نتوانستیم به اهداف‌مان برسیم و از این بابت از مردم شریف ایران عذرخواهی می‌کنیم. همه بچه‌ها تمام تلاش خود را کردند اما نشد. امروز شاهد بازی سختی با میزبان بودیم. انتظار مردم این بود که والیبال به جمع چهار تیم برتر برسد اما این موضوع تحقق پیدا نکرد. به خاطر وعده‌ایی که داده بودیم و عملی نشد باز هم عذرخواهی می‌کنیم. 

وی ادامه داد: تلاش مجموعه والیبال این است که در مسیر پیشرفت خودش پوست‌اندازی خود را درست انجام دهد. بر همین اساس 20 شهریور باید برای قهرمانی آسیا مجدداً تیم ملی به  ژاپن بیاید. طبیعتاً تلاش ما این است که روند روبه رشدی را در والیبال داشته باشیم. امیدواریم که مردم به خاطر این شرایطی که برای والیبال به وجود آمد و نتوانست به جمع چهار تیم برسد ما را ببخشند. میدان رقابت یک روزی است که شما لهستان را می‌برید و یکبار هم به کانادا می‌بازید. باید تلاش کنیم این نوسانات را در والیبال کشور از بین ببریم. 

رئیس فدراسیون والیبال در مورد عملکرد آلکنو گفت: او یکی از بهترین مربیان دنیا است. اینکه بخواهیم توانمندی او را زیر سؤال ببریم بی‌انصافی است. بازیکنان ما هم جزو برترین‌های دنیا هستند. در این شرایطی که هستیم باید زمانی را برای تحلیل درست و نه احساسی بگذاریم و نگاهی به مجموعه عملکرد والیبال‌مان در 2 سال گذشته داشته باشیم. چه در انتخابی المپیک، چه لیگ ملت‌ها و چه خود المپیک باید عملکردمان بررسی شود. من قبلاً گفتم برای ارزیابی تیم ملی و کادر فنی باید اجازه دهیم مسابقات المپیک تمام شود. دنیا به آخر نرسیده و زندگی در جریان است. باید از همین حالا با برنامه‌ریزی به سمت آینده برویم البته آماده‌سازی برای تورنمنت بعدی را از قبل آغاز کرده‌ایم. باید اصلاحاتی را در روندی که داریم انجام دهیم. 

داورزنی در مورد اینکه آیا در مورد نفرات تغییراتی ایجاد خواهد شد یا خیر، عنوان کرد: قطعاً همین اتفاق خواهد افتاد. امیدوارم به دور از احساسات به یک تحلیل درستی برسیم. باید در شرایط فعلی به یک ثبات خوبی برسیم چون بعضاً این بی‌ثباتی‌ها کار را دچار مشکل می‌کند. 

نظر شما