شناسهٔ خبر: 48647030 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

با حضور قائم مقام آیت الله جنتی صورت گرفت؛

تجلیل از یاوران و همراهان مراسم و برنامه های انقلابی در ورامین

با حضور قائم مقام آیت الله جنتی، از یاوران و همراهان مراسم و برنامه های انقلابی در شهرستان ورامین تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری رسا در تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران پیش از ظهر یکشنبه ۱۰ مرداد ماه در مراسم تجلیل از یاوران مراسم انقلاب در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین گفت: نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به تعبیر مقام معظم رهبری از کهن ترین نهادهای کشور است و آثار آن در دهه های گذشته مشهود است و در اصل خود مردم،صاحب مراسم و عهده دار آن هستند و وظیفه ما هماهنگی در اجرا و روش آن می باشد.

وی کرونا را مانع اجرای مراسم ندانست و تصریح کرد: به خاطر شرایط کرونا شیوه کار تفاوت کرده است ولی برنامه و مراسمی تعطیل نشده است و برنامه های میدانی را با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار کرده ایم.

حجت الاسلام محمودی با تقدیر از فعالان مراسم و برنامه های انقلاب اظهار داشت: خیلی از کارهای شورای هماهنگی به واسطه تلاش و همکاری فعالان مراسم صورت گرفته است و بعضا این عزیزان از برخی مسئولین جلوتر بوده اند و دل و جان کار کردن این بزرگواران، هدایت گر ما در اجرای مراسم بوده است.

در این مراسم از یاوران و همراهان مراسم و برنامه های انقلاب در ورامین تجلیل به عمل آمد.

نظر شما