شناسهٔ خبر: 48644585 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان:

سقوط خودروی سمند از پل در محور سمنان- دامغان ۲ کشته برجای گذاشت

سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: انحراف و سقوط یک دستگاه سواری سمند از پل کنار مسیر در محور سمنان- دامغان منجر به جان باختن دو نفر از سرنشینان این خودرو شد.

صاحب‌خبر -

مظفر محمدخانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه حادثه رانندگی در محور سمنان- دامغان همزمان با صبح یکشنبه سبب اعزام نیروهای پایگاه آهوان هلال احمر سمنان شد، تاکید کرد: حادثه انحراف از مسیر و سقوط یک دستگاه خودروی سواری سمند از پل کنار جاده در کیلومتر ۲۷ جاده سمنان به سمت دامغان متأسفانه جان دو نفر را گرفت.

وی با بیان اینکه دو نفر سرنشینان این خودرو در صحنه و به علت شدت حادثه جان خود را از دست دادند، افزود: به دلیل شرایط آسیب خودرو، عوامل امدادی هلال احمر نسبت به خروج پیکر این افراد مبادرت ورزیدند تا این حادثه متأسفانه مصدوم نداشته باشد.

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان در ادامه تاکید کرد: در حادثه رانندگی دیگر، نیروهای هلال احمر به کیلومتر ۳۵ محور دامغان به دیباج اعزام تا به چهار مصدوم حادثه واژگونی پژو پارس امداد رسانی کنند.

محمدخانی با بیان اینکه در این حادثه که حوالی چشمه علی دامغان رخ داد، دو مصدوم به مراکز درمانی شهرستان دامغان منتقل و دو مصدوم دیگر به صورت سرپایی مداوا شدند، تاکید کرد: سرعت زیاد و عدم توانمندی کنترل خودرو در زمره مهمترین موضوعاتی است که به واژگونی خودروها منجر می‌شود لذا مردم باید بیشتر به رانندگی ایمن دقت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته نیز عوامل هلال احمر عملیات جستجو و نجات مفقودی چوپان در ارتفاعات ایوانکی به سمت منطقه دوآب را با یافتن پیکر بی جان وی به اتمام رساندند این چوپان روز جمعه مفقود و در چاه افتاده بود.

نظر شما