شناسهٔ خبر: 48639386 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

آماده‌باش صنعت برق برای برگزاری مراسم تحلیف ریاست‌جمهوری

معاون هماهنگی توزیع توانیر از آماده باش همه نیروهای عملیاتی صنعت برق برای برگزاری مراسم تحلیف و حفظ پایداری شبکه برق خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ غلامعلی رخشانی مهر  در ادامه با اشاره به شرایط سخت امسال  گفت: تراز منفی 10 هزار مگاوتی تولید و مصرف می توانست باعث بروز خاموشی سراسری (بلک اوت) شود که آثار زیانباری برای کشور به همراه داشت اما با همراهی و مدیریت درستی که صورت گرفت، این اتفاق رخ نداد.

معاون هماهنگی توزیع توانیر خاطرنشان کرد: این موضوع قابل مطالعه است و تجربه سایر کشورها و خاموشی های سراسری رخ داده در دنیا، نشان می دهد که این شرایط در ایران چگونه مدیریت شد.

وی با اشاره به تجربه های مدیریت بار پیک و تفاوت های این فرایند در تهران و سایر استان ها گفت: هر استانی به دلیل ویژگی های خاص خود و تمرکز انواع مشترکان مانند کشاورزی یا صنعتی، ظرفیت های جداگانه ای برای مدیریت بار دارد که به طور مثال می توان به استان های فارس و مرکزی اشاره کرد که به ترتیب هرکدام در بخش های کشاورزی و صنعتی ظرفیت های بالاقوه ای برای مدیریت بار دارند.

رخشانی مهرادامه داد: در حالی که تهران به دلیل تمرکز اداری بالا، وجود مراکز تجاری پرمصرف و متعدد و مشترکان پر مصرف، از ظرفیت های مدیریت بار مشابه سایر استان ها کمتر بهره می برد و به همین دلیل شرایط سختتری در این منطقه از کشور وجود دارد.

"کامبیز ناظریان" سرپرست جدید شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ نیز با بیان این که مدیریت و هدایت مجموعه این شرکت توسط "حسین صبوری" منجر به حصول نتایجی ارزنده در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ شده است ضمن قدردانی از همراهی و حمایت های وی، برای او در ادامه مسیر خدمت به هموطنان و صنعت برق کشور، آرزوی موفقیت کرد.

نظر شما