شناسهٔ خبر: 48638755 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

آلگری: کولوسفسکی هنوز جای پیشرفت دارد/ رونالدو و دیبالا به ب...

اقتصاد ایران: سرمربی تیم فوتبال آلگری پس از پیروزی شاگردانش در جام برلوسکونی درباره آخرین وضعیت بانوی پیر در اردوی پیش فصل این تیم صحبت کرد.

صاحب‌خبر -
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته (شنبه) در ادامه بازی‌های تدارکاتی اردوی پیش فصل خود، در بازی دوستانه مقابل تیم دسته دومی مونتزا در جام تدارکاتی سیلویو برلوسکونی (مالک سابق میلان و فعلی مونتزا) میزبان خود را با نتیجه 2 بر یک شکست داد.

گل دوم یوونتوس توسط دژان کولوسفسکی، هافبک هجومی سوئدی یوونتوس به ثمر رسید. با این حال ماسیمیلیانو آلگری سرمربی بانوی پیر اعتراف کرد که بازیکن سابق پارما نیاز به پیشرفت دارد.

آلگری درباره کولوسفسکی به شبکه مدیاست گفت: کولوسفسکی پتانسیل بالایی دارد اما او هنوز جای پیشرفت دارد. هر چه نباشد او فقط 21 سال سن دارد اما باید انگیزه و دقتش را مقابل دروازه بالا ببرد و هنگام حمله به دروازه حریف کارآمدتر باشد. او نباید همیشه تلاش کند که با داخل پا ضربه بزند یا سعی کند که آن را روی پایش ببرد چون گاهی اوقات همین که فقط پای‌تان را در مسیر حرکت توپ قرار دهید و روی یک ضربه کوچک به آن بزنید، کافی است.

آلگری سپس درباره آخرین وضعیت برنامه‌ نقل و انتقالات باشگاه صحبت کرد. مدتی است که شنیده می‌شود یووه سعی دارد هافبک بوسنیایی سابقش، میرالم پیانیچ را از بارسلونا قرضی بگیرد و حتی گفته شده که او برای محقق شدن این اتفاق حاضر است حقوقش را هم کاهش دهد. سرمربی بیانکونری ضمن اشاره به عملکرد دیگر هافبک تیمش، آرون رمزی که شب گذشته در نقشی متفاوت در سیستم 3-3-4 مورد استفاده قرار گرفت، درباره پیانیچ هم گفت: من چیزی درباره آن (وضعیت انتقال پیانیچ) نمی‌دانم. باشگاه به مسائل مربوط به نقل و انتقالات رسیدگی می‌کند، البته ما هر روز با هم صحبت می‌کنیم. رمزی امروز جلوی خط دفاعی ما خیلی خوب بازی کرد و من فکر می‌کنم که او در این پست می‌تواند بازیکن بسیار مهمی باشد. من ارزش میرالم را هم می‌دانم چون ما 4 سال کار کردیم و موفقیت‌های بزرگی به دست آوردیم. او البته الان بازیکن بارسلونا است. ما بازیکنان بااستعدادی داریم و من فکر می‌کنم که اگر رمزی برای بازی جلوی خط دفاعی متقاعد شود، آینده خوبی در این پست خواهد داشت. او کانال‌هایی که توپ را باید از طریق‌شان پاس بدهد خوب می‌شناسد و درک هندسی بالایی از زمین بازی دارد و به نظر من در این پست خیلی بیشتر از زمیانی که در گوش بازی می‌کند، می‌تواند بر توپ مسلط باشد.

کریستیانو رونالدو و پائولو دیبالا دو ستاره یوونتوس همانطور که پیش از این هم اعلام شده بود، تیم‌شان را در سفر به مونتزا همراهی نکردند و در تورین ماندند. آلگری درباره این موضوع هم گفت: رونالدو مانند دیگر بازیکنان ما با اشتیاق به تمرینات برگشت. دیبالا از ناحیه پای چپ مشکل عضلانی داشت که پای تخصصی‌اش هم هست. با این حال آنها مانند سایر بازیکنان تیم به بازی مقابل بارسلونا (در جام خوان گامپر) خواهند رسید. سایر بازیکنان ما روز دوشنبه به اردو ملحق می‌شوند و به این ترتیب ما 20 روز وقت داریم تا در کنار آنها برای شروع فصل آماده شویم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما