شناسهٔ خبر: 48634180 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تغییرات در رأس شرکت توزیع برق تهران بزرگ؛ صبوری رفت، ناظریان سرپرست شد

صبوری که گفته می‌شود به علت مسائل شخصی از سمت مدیرعاملی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ استعفا داده، امروز از این شرکت می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، پیش از آغاز پیک تابستان ۱۴۰۰ خبری در صنعت توزیع برق کشور منتشر شد و آن تأیید استعفای حسین صبوری، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از سوی توانیر و الزام به ادامه حضور مدیرعامل مستعفی تا پایان پیک بود.

حال که پیک برق تابستان ۱۴۰۰ در روز‌های پایانی است، امروز حسین صبوری که گفته می‌شود به علت مسائل شخصی از سمت مدیرعاملی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ استعفا داده بود، از این شرکت می‌رود و کامبیز ناظریان به عنوان سرپرست شرکت مذکور منصوب می‌شود.

ناظریان پیش از این قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ بوده است.

گفتنی است؛ شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ دارای بیشترین تعداد مشترکان خانگی و تجاری در کشور است و مسئولیت تأمین برق پایتخت را برعهده دارد.

ناظریان که سابقه معاونت هماهنگی و نظارت شمال شرق ـ مجری طرح دیسپاچینگ فشار ضعیف و معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ (شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ) را در کارنامه خود دارد، از سال ۹۸ به عنوان قائم مقام، در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به ایفای مسئولیت پرداخته است.

انتهای پیام/

نظر شما