شناسهٔ خبر: 48627701 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معرفی برترین‌ها در پایان تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال اصفهان

با انجام روز پایانی رقابت های تور جهانی زیر ۱۸ سال قهرمانان هر ۲ بخش مشخص شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات بین‌المللی تنیس آی‌تی‌اف جونیورز ۲۰۲۱ اصفهان با حضور ۱۵۰ تنیسور زیر ۱۸ سال ایرانی و خارجی در دو بخش دختران و پسران از ۲ مرداد ماه در ۹ زمین تنیس مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن ارتش آغاز شد و روز شنبه ۹ مرداد با برگزاری ۴ فینال انفرادی و دوبل به پایان رسید.

دیدار فینال بخش‌دختران مابین ماندگار فرزامی و مشکات الزهرا صفی برگزار و در نهایت صفی موفق شد با برتری ۲ بر صفر مقابل حریف خود به برتری برسد و عنوان قهرمانی را به‌دست آورد، فرزامی نایب قهرمان شد و رومینا زینالی و پرنیا رکن آبادی عنوان سوم مشترک را بدست آوردند.

در بخش دو نفره نیز تیم‌های ماندگار فرزامی و رومینا زینالی قهرمان شدند و تیم ترکیه عنوان نایب قهرمانی را به نام خود کردند. .

همچنین در فینال بخش انفرادی پسران، علی یزدانی و سامیار الیاسی برای کسب عنوان قهرمانی با هم دیدار کردند که در پایان ست نخست، سامیار الیاسی موفق شد با نتیجه ۷ بر ۵ مقابل حریف خود به برتری برسد.

در ادامه و با برگزاری ست دوم مسابقات علیرضا یزدانی با نتیجه ۷ بر ۶ مقابل الیاسی به پیروزی رسید تا نتیجه نهایی این دیدار به انجام ست سوم کشیده شود.

و در نهایت با انجام ست سوم الیاسی موفق شد با نتیجه ۶ بر ۲ علی یزدانی را از پیش رو بردارد و به عنوان قهرمان این دوره از مسابقات معرفی ‌و یزدانی دوم شد. به این ترتیب امیر علی قوام و نماینده ترکیه نیز مشترکا سوم شدند.

در بخش دو نفره پسران تیم‌های سامیار الیاسی و علی یزدانی قهرمان شدند، زوج کسری رحمانی و امیر علی قوام عنوان نایب قهرمانی را بدست آوردند.

به گزارش فارس، حسن لاچینانی سرداور نشان سفید بین المللی کشورمان به عنوان سرداور در این مسابقات حضور دارند.

پایان پیام/۶۳۱۲۶/ج۱۰/

نظر شما