شناسهٔ خبر: 48612593 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

روش هوشمند سازی مهدی عبدی در پرسپولیس اشتباه گرفتن دختر و نوه اسکوچیچ توسط مجری شبکه ورزش و واکنش جالب سرمربی تیم ملی

صاحب‌خبر -

شفقنا ورزشی – پرسپولیس برای پنجمین بار پیاپی توانست قهرمان لیگ برتر شود و سرانجام این جام پرحاشیه را هم مشخص کردند.
در این بازی اولین گل را مهدی عبدی به ثمر رساند و این گل توانست نارضایتی هواداران از وی برای خراب کردن پنالتی در دربی را جبران کند.

نکته قابل توجه برای عبدی قرار گرفتنش در منطقه گل زنی و مناسب در بازی است که میتواند سریعا از فرصت ها برای گل زدن استفاده کند
او یک فوروارد تمام کننده است وبین شش قدم بازی میکند.

وبنابر نظر برخی کارشناسان این هوشمندی یک بازیکن که میتواند با قرار گرفتن در منطقه مناسب و با فرصت سنجی موقعیت سازی کند.

اما این شرایط فقط برای عبدی نیست هربازیکنی که در پرسپولیس می آید شایسته میشود گویی پرسپولیس هوشمندانه با ثبات مدیریتی، به کارخانه بازیکن سازی تبدیل شده است از انجا که طارمی را ساخت و بعد از رفتن طارمی همه نگران پرسپولیس بودند و جایش را به علیپور بخشید وبعد از رفتن علیپور ، عیسی آل کثیر همزمان با عبدی درخشش پیدا کردند.

بنا بردیدگاه شفقنا ورزشی، ثبات مدیریتی و توانایی فنی پرسپولیس است که آنرا پنج بار قهرمان کرده و نه قضاوت های اشتباه داوری ونه پول وسرمایه هنگفت و البته نظارت همه جانبه بر حواشی تیم از سوی مدیرانش، این تیم را از همه جهات برجسته کرده است.
شاید حواشی و عدم ثبات در مدیریت سوزاننده ترین عوامل برای تیم های لیگ برتر است ، همین پرسپولیس نیز وقتی هفته های دچار حواشی نشست های خبری و رسانه ای شد نتوانست بازی خوبی ارائه دهد اما سریعا با نظارت مدیریتی تیم به مسیر مستقیم خود برگشت./شفقنا ورزشی
اخباردیگر:

سیاوش یزدانی بازیکن استقلال : همه‌ می دانند قهرمانی را نیم فصل از دست دادیم

اشتباه گرفتن دختر و نوه اسکوچیچ توسط مجری شبکه ورزش و واکنش جالب سرمربی تیم ملی

 

نظر شما