شناسهٔ خبر: 48605254 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

باید قرارداد بازیکنان‌ تمدید شود؛

این قهرمانی تقدیم به میناوند، انصاریان و جاسمیان

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پنجمین قهرمانی متوالی سرخ‌پوشان گفت که اراده شاگردانش فراتر از مشکلاتی بوده که آن‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" پس از پیروزی مقابل پیکان و پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر، یحیی گل‌محمدی در گفتگو با محمدرضا احمدی گزارشگر برنامه فوتبال برتر که به صورت زنده از صداوسیما پخش می‌شد، آن‌هم در شرایطی که در هفته‌های گذشته انتقادات تندی از سوی گل‌محمدی علیه میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر مطرح شده بود، درباره پنجمین قهرمانی سرخ‌پوشان صحبت کرد و از عزم و اراده بالای شاگردان خود تمجید کرد.

 

سرمربی پرسپولیس گفت: خداراشکر می‌کنم و از همه کسانی که زحمت کشیدند تشکر می‌کنم؛ کار بزرگی انجام دادیم. این قهرمانی سخت‌ترین قهرمانی و ارزشمندترین قهرمانی ما بود. علی رغم تمام دسیسه‌ها و نقشه‌هایی که کشیده شده بود، توانستیم قهرمان شویم.

 

وی افزود: امسال مشکلات زیادی داشتیم؛ با تدبیر، اراده خدا و بعد هم اراده بازیکنان قهرمان شدیم. خیلی از مواقع تنها بودیم و احساس تنهایی می‌کردیم. شرایط سختی را پشت سر گذاشتیم. از شروع فصل این اتفاق افتاد؛ حتی وقتی فینال آسیا بودیم، بازهم این مشکلات وجود داشت، اما اراده بازیکنان فراتر از مشکلاتی بود که ما داشتیم و بازیکنان با غیرت و شرف خود تیم را به قهرمانی رساندند.

 

یحیی گل‌محمدی هم‌چنین درباره شرایط پرسپولیس برای فصل آینده و تمدید قرارداد با بازیکنان گفت: شرایط سخت است و این تیم یک ماه و نیم دیگر باید به آسیا برود؛ قراردادها باید تمدید شود، بازیکنان پرسپولیس بهترین‌های ایران هستند و باید حفظ شوند. بار دیگر این برد را به هواداران مخصوصاً میناوند، انصاریان، جاسمیان و... تقدیم می‌کنیم. ما مدیون آنها هستیم و امیدوارم روحشان شاد باشد.

 

نظر شما