شناسهٔ خبر: 48605251 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تیم منتخب هفته سی ام لیگ برتر

هفته سی ام لیگ برتر فوتبال هم به پایان رسید و پرونده لیگ بیستم بسته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، هفته سی ام و پایانی رقابت‌های لیگ برتر هم برگزار شد و مطابق هر هفته برخی از بازیکنان با عملکرد خوبی که در تیم های خود داشتند توانستند در نتیجه دیدارها تاثیر مثبت بگذارند و تیمی منتخب از این افراد تشکیل دادیم.

 

دروازه‌بان: پیام نیازمند (سپاهان)

گلر تیم سپاهان در آخرین حضورش در ترکیب این تیم با گل دقایق پایانی که دریافت کرد موفق به ثبت کلین شیت نشد ولی با عملکرد خوبش بارها مانع گلزنی مهاجمان استقلال شد و در پیروزی تیمش موثر بود.

 

مدافع راست: میلاد فخرالدینی (تراکتور)

مدافع راست تیم تراکتور با تجربه بالای خودش توانست جزو خوب های این تیم در برتری پرگل مقابل سایپا باشد و یکی از گل‌های تیمش را هم به ثمر رساند.

 

مدافع میانی: موسی کولیبالی (فولاد خوزستان)

بازهم یک مدافع مستحکم در مرکز خط دفاعی فولاد بود که مقابل پدیده بارها با عملکرد خوبش هم روی زمین و هم در بازی هوایی حملات حریف را دفع کرد.

 

مدافع میانی: مسیح زاهدی (مس رفسنجان)

مدافع میانی مس هم از خوب های هفته پایانی لیگ برتر بود و تاثیر بسزایی در کلین شیت این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان داشت.

 

مدافع چپ: وحید امیری (پرسپولیس)

مدافع چپ ملی پوش تیم ملی این روزها به یک ستاره در پرسپولیس در این پست تبدیل شده و این تغییر پست برای او هم مثبت بوده است. امیری یکی از بهترین های پرسپولیس مقابل پیکان بود.

 

هافبک دفاعی: احمد نوراللهی (پرسپولیس)

هافبک دفاعی تیم پرسپولیس مثل همیشه یک ستاره در مرکز خط هافبک این تیم بود و یکی از دو گل تیمش را هم به زیبایی به ثمر رساند تا نقش پررنگی در برتری در هفته پایانی پیدا کند.

 

هافبک دفاعی: میلاد سرلک (پرسپولیس)

زوج نوراللهی در مرکز خط دفاعی پرسپولیس به هماهنگی خوبی با او رسیده و هم در وظایف دفاعی و هم در پخش کردن توپ برای نفرات هجومی تیم عملکرد قابل قبولی داشت.

 

هافبک هجومی: حسین زامهران (نساجی)

هافبک هجومی نساجی که در این فصل عملکرد خوبی در ترکیب تیمش داشته در بازی با گل گهر هم از خوب های این تیم بود و یکی از دو گل بازی را هم برایش به ثمر رساند.

 

هافبک هجومی: سامان نریمان جهان (تراکتور)

هافبک هجومی تراکتور ستاره این تیم در جریان برتری 5 گله مقابل سایپا بود و یک گل زد و دو پاس گل داد و روی یکی دیگر از گل ها هم تاثیرگذار بود تا نقش پررنگی در این بازی داشته باشد.

 

مهاجم: گادوین منشا (گل گهر)

منشا توانست در کامبک گل گهر در دقایق پایانی بازی با نساجی نقش اصلی را ایفا کند و هر دو گل این تیم را در فاصله زمانی کم به ثمر رساند تا بهترین مهاجم این تیم در طول فصل باشد.

 

مهاجم: رضا میرزایی (سپاهان)

مهاجم تیم سپاهان برای دومین هفته پیاپی در ترکیب این تیم موفق به گلزنی شد و به خوبی جای خالی محمدرضا حسینی را پر کرد و دروازه استقلال را باز کرد.

lineup(5)

برچسب‌ها:

نظر شما