شناسهٔ خبر: 48605215 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هشدار متخصصان هوایی، ممکن است بیگانگان زمین را به بازی بگیرند

نمایندگان مجلس انگلیس از مقامات این کشور خواستند تا درباره پدیده های ناشناخته هوایی که ممکن است این کشور را تهدید کنند، اقداماتی را انجام بدهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از مترو؛ نیک پوپ، که درباره UFO‌ها برای وزارت دفاع آمریکا تحقیق می‌کند، می‌گوید که انسان‌ها در صورت حمله آدم فضایی‌ها می‌میرند، زیرا فناوری سلاح آن‌ها احتمالاً میلیارد‌ها سال از ما جلوتر خواهد بود. او می‌گوید که داستان‌های علمی تخیلی که در آن‌ها انسان انبوهی از مردان سبز کوچک را شکست می‌دهد غیرواقعی است، زیرا سلاح‌های آن‌ها بسیار پیشرفته است.

مجلات آمریکایی ماه گذشته گزارشی درباره بشقاب پرنده‌ها را منتشر کردند. در این گزارش آمده خلبانان ارتش آمریکا تاکنون ۱۴۳ مورد پدیده هوایی ناشناخته را دیده اند که از سال ۲۰۰۴ تاکنون توضیحی برای این اتفاقات داده نشده و همین موضوع باعث ترس بیشتر از حمله بیگانگان می‌شود. پدیده‌های هوایی ناشناخته به وضوح ایمنی آسمان را تهدید می‌کنند و ممکن است امنیت ملی ایالات متحده را به چالش بکشند.

بیشتر بخوانید

انگلیس تصمیمی برای مقابله یبا فضایی‌ها ندارد

علی رغم این موضوع، دولت انگلیس می‌گوید که هیچ برنامه‌ای برای آغاز تحقیقات خود در مورد بشقاب پرنده‌ها و تهدیدی که ممکن است برای انگلیس‌ها ایجاد کند، ندارد.

پاپ یکی از منتقدین این موضوع گفت که جهان تقریباً ۱۴ میلیارد سال سن دارد و ممکن است تمدن‌هایی با همین قدمت یا کمتر در آن وجود داشته باشند. حالا اگر به تفاوت فناوری فضایی‌ها با خودمان فکر می‌کنید، فکر کنید که ما از اسب و گاری و کشتی‌هایی که با استفاده از باد از طریق اقیانوس عبور می‌کردند، چقدر دور شده ایم، ما از آن وسیله‌های حمل و نقل ابتدایی به جنگنده‌های سری، کاوشگر‌های فضایی و تلفن‌های هوشمند رسیده ایم.

احتمال وجود یک تمدن دیگر در جهان بسیار ناچیز و عجیب است. البته این احتمال وجود دارد که با تمدنی روبرو شویم که درک علمی و پیشرفت تکنولوژیکی آن‌ها ۳۰ سال از ما جلوتر باشد که بعید است. سریعترین کاوشگر‌های فضایی که ما ساخته ایم را اگر بخواهیم به نزدیکترین ستاره یعنی خورشید، ببریم رسیدن به آنجا ۷۵ هزار سال طول می‌کشید.

هشدار متخصصان هوایی، ممکن است بیگانگان زمین را به بازی بگیرند

بارونس گلدی ماه گذشته به مجلس اعیان گفت که اگرچه وزارت دفاع اطلاعاتی در مورد UAP‌ها در اختیار ندارد، اما به طور مداوم بر فضای هوایی انگلیس نظارت می‌کند تا تهدید‌های ناشناخته را شناسایی و به آن‌ها پاسخ دهد. وزارت دفاع با تهدیدات واقعی اثبات شده توسط شواهد برخورد می‌کند. دولت همچنان باید تهدید‌های احتمالی را برای انگلیس جدی بگیرد.

او در ادامه گفت: "وزارت دفاع هیچ برنامه‌ای برای انجام گزارش خود در UAP ندارد، زیرا در بیش از ۵۰ سال است هیچ گزارشی از وجود تهدید نظامی برای انگلستان وجود نداشته است. "

لیدی گلدی گفت: "جامعه پدافند هوایی انگلستان ۲۴ ساعت شبانه روز تمام سیستم‌های هوایی پرواز را شناسایی و نظارت می‌کند تا یک تصویر هوایی مشخص به عنوان بخشی از وضعیت امنیت ملی انگلیس و تعهد ما به یکپارچگی فضای هوایی ناتو را ارائه دهد. " اکنون باید دید که آیا مقامات انگلیس هم مانند آمریکا قصد حفاظت از حریم هوایی‌شان در برابر بشقاب پرنده‌ها را دارند یا خیر.

انتهای پیام/

نظر شما