شناسهٔ خبر: 48605210 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

قاضی و حدادی‎فر؛ این رقابت ادامه دارد؛

قاضی و یک سوپرگل؛ تقدیم به تیم سابق! (عکس)

مهاجم گلزن مس رفسنجان پس از اتمام دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن، به سراغ همبازی سابق خود رفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" محمد قاضی (36 ساله) و قاسم حدادی‌فر (38 ساله) جزو بازیکنان باتجربه و کهنه‌کار فوتبال ایران به شمار می‌آیند، دو چهره نام‌آشنایی که در ذوب‌آهن تجربه همبازی شدن را هم دارند و امشب در هفته پایانی رقابت‌های لیگ بیستم، در قامت رقیب با یکدیگر خوش و بش داشتند.

 

البته فرصت رقابت در زمین مسابقه پیش نیامد، چرا که حدادی‌فر به دلیل پارگی رباط صلیبی قادر به همراهی تیمش نبود، اما با این‌حال قاضی در میدان مسابقه حاضر بود و اتفاقا تک گل پیروزی‌بخش مس رفسنجان را به ثمر رساند تا نشان بدهد به رغم بالا رفتن سن و سال، همچنان در فرم خوب قرار دارد.

 

 

او یکی از زیباترین گل‌های فصل را هم توانست بزند و با ضربه‌ای آکروباتیک و دیدنی توپ را به تور ذوب‌آهن چسباند تا این تیم در آستانه سقوط به لیگ یک قرار بگیرد؛ هر چند که ذوبی‌ها خوش‌شانس بودند و سایپا با گلبارانی که شد، به لیگ یک رفت تا حیات ذوب‌آهن در لیگ برتر ادامه پیدا کند.

 

هر چند در میدان مسابقه فضا برای رقابت حدادی‌فر و قاضی نبود، اما این دو چهره باتجربه فوتبال ایران پس از اتمام بازی همدیگر را در آغوش کشیدند و قاضی بقای ذوب‌آهن در لیگ برتر را به قاسم حدادی‌فر که آمده بود از نزدیک نظاره‌گر عملکرد همبازیان خود باشد، تبریک گفت.

 

نظر شما