شناسهٔ خبر: 48589520 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

روز هفتم المپیک؛

تصاویر المپیک ۲۰۲۰/ رکورد شکنی عجیب شناگر چینی در المپیک توکیو

عکس‌های جذاب و برتر رقابت‌های امروز (۷ مرداد) بازی‌های المپیک تابستانی توکیو را تماشا خواهید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز مسابقات شنا و چند رشته دیگر در المپیک ۲۰۲۰ توکیو برگزار شد.

هانیه رستمیان دوازدهم شد و به صعود امیدوار ماند

هانیه رستمیان در رقابت‌های تپانچه ۲۵ متر تیراندازی در ماده دقت تپانچه با میانگین ٩.٦٣٣ از بین ۴۴ شرکت کننده در جایگاه شانزدهم ایستاد و فردا در ماده سرعت مسابقه می‌دهد که پس از آن با جمع امتیازات تکلیف وی برای صعود به مرحله فینال این رقابت‌ها مشخص می‌شود.

هانیه رستمیان دوازدهم شد و به صعود امیدوار ماند

ملایی از صعود به فینال باز ماند

نازنین ملایی در مسابقه امروز با ثبت زمان ۷:۴۵.۵۲ در رده ششم قرار گرفت. قایقران تیم ملی نیوزیلند با ثبت زمان ۷:۲۰:۷۰ اول شد و قایقرانان کشور‌های انگلیس و اتریش به ترتیب با ثبت زمان ۷:۲۵:۱۲ و ۷:۲۵:۵۹ در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند. بدین ترتیب کشور‌های نیوزیلند، انگلیس و اتریش به فینال A مسابقات روئینگ المپیک توکیو صعود کردند.

نازنین ملایی، بانوی ملی پوش قایقرانی کشورمان بعد از قرار گرفتن در رده ششم به فینال B المپیک راه یافت و در آن جا باید برای کسب رتبه‌های ششم تا دوازدهم تلاش کند.

ملایی از صعود به فینال بازماند

جودوی المپیک توکیو در قبضه ژاپن؛ مدال‌های طلای میزبان به ۸ رسید

امروز در ادامه مسابقات جودوی المپیک توکیو، ابتدا شوری همدا از ژاپن در وزن ۷۸- زنان به عنوان قهرمانی دست یافت و پس او آرون ولف دیگر جودوکار کشور میزبان در وزن ۱۰۰- کیلوگرم مردان هم به مدال طلا رسید. با احتساب این ۲ مدال، مجموع مدال‌های طلای ژاپن در المپیک توکیو به عدد ۸ رسید.

جودوی المپیک توکیو در قبضه ژاپن؛ مدال‌های طلای میزبان به ۸ رسید

وندروسووا به فینال تنیس المپیک توکیو راه یافت

مارکتا وندروسووا، تنیسور اهل جمهوری چک با پیروزی ۲ بر صفر مقابل اسویتولینا به فینال المپیک توکیو صعود کرد.

وندروسووا به فینال تنیس المپیک توکیو راه یافت

مسابقات قایقرانی المپیک توکیو/ کرواسی در روئینگ ۲ نفره به مدال طلا رسید

فینال مسابقات قایقرانی روئینگ ۲ نفره در بخش آقایان المپیک ۲۰۲۰ توکیو صبح امروز برگزار شد و تیم ملی کرواسی موفق شد به مقام قهرمانی دست پیدا کند و به مدال طلای رقابت‌های المپیک دست یافت. همچنین کشور‌های رومانی و دانمارک به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفته و به مدال‌های نقره و برنز المپیک دست پیدا کردند.

مسابقات قایقرانی المپیک توکیو/ کرواسی در رویینگ ۲ نفره به مدال طلا رسید

جوکوویچ با غلبه بر تنیسور ژاپنی به نیمه نهایی المپیک ۲۰۲۰ رسید

نواک جوکوویچ، تنیسور شماره یک جهان در ۲ ست با نتایج ۲-۶ و صفر-۶ کی نیشیکوری ژاپنی را شکست داد و قاطعانه به مرحله نیمه نهایی المپیک توکیو صعود کرد.

جوکوویچ با غلبه بر تنیسور ژاپنی به نیمه نهایی المپیک ۲۰۲۰ رسید

آزمایش کرونای دو و میدانی کار آمریکایی مثبت شد

کمیته المپیک و پارالمپیک ایالات متحده آمریکا صبح امروز در ژاپن تایید کرد که "سم کندریکس"، ورزشکار دو و میدانی (پرش با نیزه) این کشور پس از مثبت شدن آزمایش کرونایش از مسابقات المپیک کنار رفت.

آزمایش کرونای دو و میدانی کار آمریکایی مثبت شد

رکورد شکنی عجیب شناگر چینی در المپیک توکیو

ژانگ یوفی، شناگر زن چینی ابتدا در شنای ۲۰۰ متر پروانه به مدال طلا رسید؛ سپس بعد از یک ساعت در شنای ۴x۲۰۰ متر آزاد شرکت کرد و توانست به همراه تیمش برای بار دوم قهرمان المپیک شود تا رکورد عجیبی را از خود در المپیک توکیو به ثبت برساند.

رکورد شکنی عجیب شناگر چینی در المپیک توکیو

منگ، قهرمان تنیس روی میز زنان المپیک توکیو

در چارچوب رقابت‌های تنیس روی میز المپیک توکیو در بخش بانوان در فینال این مسابقات چن منگ چینی با شکست سان هموطن خود مدال طلای رقابت‌های المپیک را به دست آورد.

منگ قهرمان تنیس روی میز زنان المپیک توکیو

چین قهرمان شنای ۴ در ۲۰۰ متر فری استایل آزاد بانوان شد

صبح امروز تیم ملی چین توانست در مسابقات شنای ۴ در ۲۰۰ متر فری استایل آزاد بانوان المپیک ۲۰۲۰ توکیو مدال طلا کسب کند و آمار مدال کاروان چین در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو را افزایش دهد.

تیم ملی شنای ۴ در ۲۰۰ متر فری استایل آزاد بانوان چین با صرف زمان ۷:۴۰:۳۳ توانست در رتبه نخست قرار بگیرد. شناگران ۴ در ۲۰۰ متر فری استایل آزاد بانوان آمریکا و استرالیا با زمان‌های ۷:۴۰:۷۳ و ۷:۴۱:۲۹ به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند و مدال‌های نقره و برنز را به خودشان اختصاص دادند.

چین قهرمان شنای ۴ در ۲۰۰ متر فری استایل آزاد بانوان شد

هفته‌ای گرم و مرطوب در انتظار ورزشکاران المپیکی

توکیو در این روز‌های المپیکی هوای گرم و مرطوبی را تجربه می‌کند؛ گرمایی شدید که البته برای پایتخت نشینان ژاپن غیر معمول نیست. میانگین دمای بالا برای اواخر ژوئیه در توکیو ۳۱ درجه سانتیگراد است که البته طی پنج روز گذشته هوا تا ۳۴.۴ درجه سانتیگراد نیز افزایش دما داشت که با ترکیب رطوبت، کار را برای ورزشکاران المپیکی سخت می‌کند.

هفته‌ای گرم و مرطوب در انتظار ورزشکاران المپیکی

ورزشکار استرالیا قهرمان مسابقات شنای ۲۰۰ متر کرال سینه مردان شد

صبح امروز شناگر تیم ملی استرالیا، زک استابلتی کوک توانست در مسابقات شنای ۲۰۰ متر کرال سینه المپیک ۲۰۲۰ توکیو قهرمان شده و مدال طلا کسب کند.

ورزشکار استرالیا قهرمان مسابقات شنای ۲۰۰ متر کرال سینه مردان شد

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما