شناسهٔ خبر: 48588274 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

یک کرونایی یوونتوس را قرنطینه کرد

بازیکنان تیم فوتبال یوونتوس به دلیل کرونایی شدن یکی از بازیکنان این تیم به قرنطینه رفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از اینکه باشگاه یوونتوس امروز (پنجشنبه) اعلام کرد تست کرونای حمزه رفیعه هافبک تونسی این تیم مثبت شده است، طبق پروتکل‌های بهداشتی وضع شده در ایتالیا، اعضای تیم به طور کامل به قرنطینه تیمی یا همان حباب رفتند و تا زمانی که مشخص شود بازیکن دیگری به کرونا مبتلا نشده است، ارتباطی با بیرون از این حباب نخواهند داشت.

شاگردان ماسیمیلیانو آلگری که قرار است در تاریخ 8 آگوست (یکشنبه 17 مرداد) در جام خوان گامپر و در ورزشگاه نوکمپ به مصاف بارسلونا بروند، تمرینات خود را در محل تمرین باشگاه یوونتوس ادامه خواهند داد، اما ارتباطی با افراد خارج از محل تمرین نخواهند داشت.

رفیعه 22 ساله هم که در سال 2020 از تیم زیر 23 سال یوونتوس به تیم اصلی باشگاه اضافه شد، در حال حاضر در قرنطینه انفرادی و به دور از بازیکنان دیگر قرار دارد. این هافبک نفوذی تونسی با این شرایط بازی با بارسلونا را از دست خواهد داد.

در حال حاضر بازی یوونتوس و بارسلونا در جام خوان گامپر طبق برنامه از پیش تعیین شده برگزار خواهد شد، مگر اینکه اوضاع در اردوی یوونتوسی‌ها تغییر و تعداد کرونایی‌های این تیم افزایش پیدا کند.

258 41

برچسب‌ها:

نظر شما