شناسهٔ خبر: 48555028 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

باران کوثری در نقش فروغ فرخزاد /عکس

در جدیدترین تصویری که از باران کوثری منتشر شده، او پشت میز گریم است.

صاحب‌خبر -

باران کوثری  ۲۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمده است . باران کوثری دانش‌آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره است. بهترین بابای دنیا (۱۳۷۰) ساخته داریوش فرهنگ، نخستین تجربه بازیگری باران کوثری است . نقش‌آفرینی‌های بعدی باران کوثری تا سال ۱۳۸۰ به تمامی در فیلم‌های مادرش رخشان بنی اعتماد است.در تصویری که به تازگی منتشر شده باران کوثری در حال گریم برای پشت صحنه فیلم فروغ فرخزاد است.

جهانگیر کوثری، سال گذشته در مصاحبه‌ای اظهار کرد که فیلمنامه فیلم سینمایی «فروغ فرخزاد» از سوی او و نعیمه اسلامی در حال نگارش است و به‌زودی ساخته خواهد شد؛ حال خبری منتشر شده که حکایت از بازی باران کوثری در نقش فروغ فرخزاد دارد.

باران کوثری در فروغ فرخزاد

فیلم جهانگیر کوثری به چند مقطع سنی فروغ فرخزاد و وقایع و اتفاقات پیرامونش می‌پردازد و پیش‌بینی می‌شود تا جشنواره فیلم فجر آماده نمایش شود.

بدون شک باران کوثری برای بازی در این نقش با چالش‌های متعددی روبه‌روست؛ چراکه از هم‌اکنون انتقادات زیادی به او و انتخابش می‌شود و عده‌ای معتقدند که این نقش به واسطه حضور پدرش در این فیلم به او داده شده است.

با اینکه باران کوثری با ایفای نقش در بیش از ۵۰ فیلم سینمایی به عنوان یکی از بازیگران پخته سینمای ایران مطرح می‌شود؛ اما با توجه به اتفاقات رخ داده، این روزها او زنی تنها در آستانه فصل سرد است؛ چراکه باید تا زمستان و جشنواره فیلم فجر صبر کرد و دید که او این بار چطور پاسخ منتقدانش را می‌دهد.

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

نظر شما