شناسهٔ خبر: 48525659 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه معرفی شد

کرمانشاه- ایرنا- در مراسمی با حضور قائم مقام کمیته امداد امام (ره) از زحمات و تلاش‌های «محسن رخصی» مدیرکل سابق این نهاد در استان کرمانشاه قدردانی شد و «پیمان ترکمانه» به عنوان مدیرکل جدید کمیته امداد استان معرفی گردید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، این مراسم عصر دوشنبه با حضور «مصطفی خاکسار» قائم مقام کمیته امداد کشور و «حسین خوش اقبال» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در سرسرای کمیته امداد استان برگزار شد.

کمیته امداد کرمانشاه جزو استان های پیش رو بوده است

مدیرکل سابق کمیته امداد استان کرمانشاه با ارائه گزارشی، کمیته امداد کرمانشاه را در سالیان اخیر جزو استان های برتر کشور در اکثر شاخص ها و بخش ها دانست و گفت: کمیته امداد کرمانشاه در زمینه اشتغالزایی و توانمندسازی افراد زیر پوشش در سال ۹۸ رتبه اول و در سال ۹۹ با عملی کردن ۲ برابر تعهد خود زمینه اشتغال رتبه های برتر کشور را کسب کرده است.

«محسن رخصی» یکی از عملکرد های برتر کمیته امداد را احداث و تعمیر بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی خانواده های مددجو زیر پوشش این نهاد در مناطق زلزله عنوان کرد و افزود: کمیته امداد کرمانشاه در کوتاه ترین زمان پنج هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی و بیش از پنج هزار واحد برای مددجویان زیر پوشش تعمیر کرده است که در بحث بازسازی واحد مسکونی زلزله زدگان در کشور به عنوان یک الگوی کشوری معرفی شده است.

او همچنین با اشاره به رتبه برتر کمیته امداد کرمانشاه در بین نهاد های اجرایی در استان گفت: کمیته امداد کرمانشاه در بحث مشارکت های مردمی، زکات، اطعام و پویش ایران مهربانی دارای رتبه های برتر کشوری است.

رخصی در پایان با قدردانی از همه کارکنان‌ کمیته امداد استان کرمانشاه، افزود: مردم کرمانشاه همواره در کارهای خیر و امداد رسانی به محرومان و نیازمندان پیشتاز بوده و هستند.

توسعه اعتماد عمومی در راس برنامه های کمیته امداد کرمانشاه

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه نیز در این مراسم‌ توسعه اعتماد عمومی مردم به نهاد کمیته امداد را در راس برنامه های خود دانست و گفت: توسعه اعتماد با تلاش و در راستای خدمت رسانی به جامعه و با تلاش و کوشش شبانه روزی تحقق می یابد.

«پیمان ترکمانه» در ادامه نیروی انسانی متعهد دلسوز و با انگیزه را مهم‌ترین سرمایه کمیته امداد اعلام کرد و افزود: مردم وقتی خدمت رسانی و کوشش و تلاش نیروی دلسوز را ببینند و فعالیت ها و خدمات آنها را لمس کنند اعتماد شان جلب می شود و وقتی مردم باور و اعتماد داشته باشند کارها به راحتی انجام می پذیرد.

ترکمانه ۱۴ سال معاونت کمیته امداد استان کرمانشاه، ۲ سال مدیرکلی این نهاد در کشور عراق و بیش از پنج سال نیز مدیرکلی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

گفتنی است، محسن رخصی، مدیرکل اسبق کمیته امداد استان کرمانشاه از تیر ماه ۱۳۹۸ مدیرکلی این نهاد در استان را بر عهده داشته است.

در پایان این مراسم با اهدای لوح یادبودی از زحمات و تلاش های محسن رخصی قدردانی و تجلیل شد.

نظر شما