شناسهٔ خبر: 48525645 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهره برداری از ۱۶۸ پروژه عمرانی در ۱۲ منطقه آموزشی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی از بهره برداری ۱۶۸ پروژه عمرانی در ۱۲ منطقه آموزشی و ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی خبر داد.

صاحب‌خبر -

چاوشان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ۱۶۸ پروژه عمرانی در ۱۲ منطقه آموزشی و ۱۱ شهرستان شامل ۴۸۱ کلاس درس با زیر بنای ۷۶ هزار متر مربع بهره برداری شده است.

او در خصوص تعداد پروژه‌های مشارکتی افزود: از مجموع ۱۶۸ پروژه، ۱۵۳ پروژه و از ۴۸۱ کلاس درس ۴۷۵ کلاس به صورت مشارکتی به بهره برداری رسیده است.

چاوشان با اشاره به اعتبار مورد نیاز بابت اتمام پروژه‌های در دست اجرا بیان کرد: برای اتمام پروژه‌های در دست اجرا ۲۶۵ میلیارد تومان نیاز است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی در خصوص اهداف و برنامه‌های اداره کل نوسازی مدارس خراسان جنوبی عنوان کرد: مجموعه اقداماتی از جمله تأمین فضا، توسعه فضای آموزشی، تجهیزات تربیتی و ورزشی، استاندارد سازی سامانه گرمایش و سرمایش با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که مبنای سیاست گذاری و برنامه ریزی آموزش و پرورش بوده در دستور کار قرار گرفته است.

او با اشاره به مهمترین هدف و برنامه اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: بزرگترین هدف جذب و نگهداری خیرینی است که بازوی توانمند ما در تأمین این تجهیزات هستند.

انتهای پیام/ ر

نظر شما