شناسهٔ خبر: 48525480 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان ایلام:

امنیت و آرامش زیربنای توسعه و پویایی جامعه است

سردار القاصی مهر با بیان اینکه امنیت وآرامش زیربنای توسعه وپویایی جامعه است، گفت: ناجا یکی از ارکان مهم در نیرو‌های مسلح است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید انتظامی شهرستان مهران،  گفت: امنیت اتفاقی نیست و پلیس برای تحقق این مهم با تمام توان و ظرفیت‌های خود به صورت شبانه روز در حال ارائه خدمات و برقراری امنیت شهروندان است.

او با تاکید براین نکته که امنیت کشورمرهون خون پاک شهداء است بیان داشت: نیروی انتظامی نگهبان و حافظ خون شهداء است و شبانه روز با خدمت صادقانه و بی منت در تلاش است این امنیت را حفظ کند.

فرمانده انتظامی استان ایلام به تلاش‌های مذبوهانه کشور‌های بیگانه و استعمارگر برای ایجاد شکاف وتفرقه بین مردم و مسئولان، اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران دارای پایگاه قدرت نرمی است که پایه‌های اصلی آن هدایت‌های پیامبرگونه رهبر فرزانه انقلاب، فرهنگ و هویت اصیل ایرانی اسلامی، وحدت و انسجام بی نظیر مردمی است.

او در پایان با اشاره به اینکه خدمت بی منت به مردم وظیفه همه مسئولان است، عنوان کرد:ملت ولایت مدارما در عرصه‌های مختلف نشان داده اندکه همیشه پای آرمان‌های نظام وانقلاب خود هستند، چراکه مسیر انقلاب ما مسیر ولایت است و مسیر ولایت همان مسیر انبیاء و اولیاء خداست.

انتهای پیام/ د

نظر شما