شناسهٔ خبر: 48525369 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

المپیک توکیو|

اعتراض صالحی امیری به وزیر ورزش ژاپن بابت نحوه پذیرش کاروان ایران در فرودگاه

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان بابت نحوه پذیرش کاروان ایران در فرودگاه توکیو اعتراض کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان -  سیدرضا صالحی امیری در حاشیه افتتاح نمایشگاه ایران زیبا در محل سفارت ایران درباره محور مذاکرات با وزیر علوم و فرهنگ و ورزش ژاپن گفت: در آینده نزدیک تلاش داریم روابط ورزشی و دیپلماسی ورزشی را تقویت کنیم.

این دیدار با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار و توافق شد تا همکاری طرفین تداوم یابد. این همکاری‌ها در تبادل تیم‌ها، برپایی اردو‌های مشترک و آنچه که به افزایش این روابط کمک می‌کند صورت می‌گیرد که با استقبال هیوگیدا روبه‌رو شد.

در این دیدار قرار بود رییس المپیک ژاپن هم حضور یابد که به دلیل درگیری‌های پیرامون بازی‌های المپیک نتوانست در این نشست حضور پیدا کند . او بابت غیبتش عذرخواهی کرد و قرار است این دیدار در چند روز آینده برگزار شود.

در این دیدار صالحی‌امیری در خلال مذاکره دو بار اعتراض خود را به نحوه پذیرش کاروان ایران در فرودگاه توکیو به وزیر ورزش ژاپن اعلام کردم که ایشان هم رسماَ عذرخواهی کردند و این اتفاق را ناشی از بحث پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کرونا بیان کردند.

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان ادامه داد: البته ما قانع نشدیم و گفتیم نظمی که ما از ژاپن سراغ داشتیم، در فرودگاه نارینا ندیدم.

وزیر ورزش ژاپن هم در ادامه بار دیگر بابت این موضوع عذرخواهی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما