شناسهٔ خبر: 4852433 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

صحبت‌های تکان دهنده "یک مادر" در جلسه دادگاه

به گزارش پلیس ایالت تنسی در نشویل آمریکا پرونده تجاوز و قتل دختر ۹ ساله پس از گذشت ۴۴ سال بنا به درخواست اولیای دم به جریان افتاد.

صاحب‌خبر - به گزارش افکارنیوز، "ویرجینیا تریمبل ریتر" مادر "مارسیا"دختر ۹ساله که ۴۰ سال پیش مورد تجاوز قرار گرفت و به قتل رسید با دیدن عکس های مشمئز کننده از بدن دخترش با گفتن جمله "اگر مسلح بودم اورا میکشتم"در حضور قاضی خواستار اشد مجازات برای قاتل دخترش شد.

بنا بر این گزارش " مارسیا " دختر ۹ ساله در سال ۱۹۷۵ توسط "جرمی سیدنی بارت" بد نام ترین قاتل درشهر نشویل ربوده و جسدش پس ازگذشت ۳۳ روز در نزدیکی محل زندگی اش در نشویل مرکز ایالت تنسی آمریکا توسط پلیس کشف شد.

غم از دست دادن فرزند برای ریترز به حدی بود که تحمل دیدن جسد و عکس های گرفته شده از جسد دخترش و حتی صحنه جرم را از همان زمان تا کنون نداشت و بنا به درخواست محققان و گاراگاهان این پرونده حاضر به انجام این کار پس از ۴۴ سال شد.

در سال ۱۹۷۵ "مارسیا" دختر بچه ۹ ساله پس از ربوده شدن توسط "جرمی" مورد تعرض جنسی قرار گرفت و پس از تحمل شکنجه و آزار جنسی به مدت ۳۳ روز، توسط این مرد شیطان صفت خفه شد، سپس جرمی جسد این کودک را در یک انبار متروکه در نزدیکی محل زندگی اش در نشویل رها کرد.

"ریتر" مادر مارسیا دختر بچه ۹ ساله که ۴۰ سال پیش به قتل رسید در نهایت خواست تا عکس‌های مربوط به صحنه جرم از بدن دخترش را که توسط پلیس جمع آوری شده بود، ببینید. ریتر پس از این درخواست در جلسه دادگاه گفت که می خواهد انتقام بگیرد و از مقامات دادگاه خواستار اشد مجازات برای "جرمی" شد.

گفتنی است،‌ طبق اعلام پلیس، بدن مارسیا ۳۳ روز بعد از ناپدید شدن او توسط "چارلی" همسر ریتر کشف شد،‌ از سوی دیگر دیویدسون رییس هیئت منصفه دادگاه جنایی جرمی ۶۸ ساله را، شش سال پیش در سال ۲۰۰۹ به جرم قتل درجه دوم متهم کرد اما میزان محکومیت برای وی تعیین نشد.

ریتر پس از دیدن عکس های دخترش در دادگاه گفت: دهان او کبود و سیاه و سفید بود، صورت و سر او متورم بود. این مثل مارسیا به نظر نمی آید.

او در حالی که از توصیف عکس های دخترش می گریست، گفت : بر روی سراسر بدن دخترم آثار تهوع واستفراغ ناشی از سوء مصرف مشروبات الکلی بود، بخشی از موهای سر او کنده شده بود و آثار خون مردگی خون در پوست سر او به وضوح قابل روئت بود.

بدن مارسیا ۱۵۰ متری از خانه اش در میان انبار ضایعات درهم و برهمی که به ندرت استفاده می شود، پیدا شد.

پزشکی قانونی در مورد جسد مارسیا در گزارش خود به پلیس نوشت :آثار شکنجه در قلب کوفتگی ،جراحت های سطحی و عمیق ناشی از برخورد شئ تیز نظیر چاقو و امثال آن در همه جای بدن یافت می شد وعلت مرگ دختر ۹ ساله حین خفه شدن با شکسته شدن گردنش توسط جرمی به قتل رسید.

این پرونده قتل حل نشده به عنوان بدنام ترین قتل ها در نشویل در ۳۳ سال گذشته بی سابقه بوده است.

در سال ۱۹۷۹ پلیس به همسایه "ویرجینیا تریمبل ریتر" را به اتهام قتل دستگیر کرد که نبودن مدارک و شواهد کافی برای دادستان موجب کاهش یافتن اتهامات در حدود یک سال گذشته شد که همین امر دادگاه را از اعلام رای نهایی دورتر می ساخت.

"جرمی سیدنی بارت"، ۶۸ ساله در سال ۲۰۰۶ زمانی دستگیر شد که در ممفیس زندگی می کرد در زمان ارتکاب جرم ۱۵ ساله بود و پس از انجام آزمایش DNA به عنوان قاتل دستگیر شد.

نظر شما