شناسهٔ خبر: 48480858 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اکبرپور: پیکان با اوت دستی همه را به چالش می‌کشد/ کمبود بازیکن داریم

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: شرایط به گونه‌ای است که نفر نداریم، ان‌شاءالله بازی خوبی از بچه‌ها ببینیم و نتیجه خوبی بگیریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیرضا اکبرپور در نشست خبری پیش از بازی ماشین‌سازی مقابل پیکان اظهار داشت: بعد از بازی با پرسپولیس شرایط  خوبی  نداشتیم و سعی کردیم تیم را جمع و جور کنیم. حاشیه‌هایی برای بازیکنان درست شد که تیم از نظر روحی به هم ریخت. اما با درایت مدیریت باشگاه و کادر فنی این شرایط را جمع  و جور کردیم.

سرمربی ماشین‌سازی افزود: می‌دانیم پیکان از نظر فنی شرایط خوبی دارد. مقابل اکثر تیم‌های بزرگ نتیجه گرفته و با استفاده از اوت دستی بلند تمام تیم‌ها را به چالش می‌کشد. این تیم را آنالیز کردیم. امیدوارم روحیه و توانایی بازیکنانمان برگشته باشد تا بتوانیم مقابل پیکان با تمام وجود بازی کنیم. نتیجه در خور ماشین‌سازی بگیریم و از حیثیتمان دفاع کنیم.

وی در مورد غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: منصور باقری است که در بازی قبلی اخراج شد، محروم است. خدا را شکر مصدوم نداریم ولی شرایط به‌گونه‌ای است که نفر نداریم. ان‌شاءالله بازی خوبی از بچه‌ها ببینیم و نتیجه خوبی بگیریم.

انتهای پیام/60017/س

نظر شما