شناسهٔ خبر: 48478186 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

زمان برگزاری سی و پنجمین اجلاس مدیران و رؤسای آموزش‌وپرورش

سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش‌وپرورش سراسر کشور با هدف هماهنگی و انسجام در آغاز سال تحصیلی جدید، چهارم و پنجم مرداد برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، قاسم احمدی لاشکی رئیس ستاداجرایی سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور بیان کرد: شعار این دوره از اجلاس با الهام از سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و مطالبات مقام معظم رهبری نصیب برابر آموزشی، ارتقای کیفیت یادگیری و تربیت تمام ساحتی در گام دوم انقلاب اسلامی تعیین شده است.

او گفت: تاکنون ۳۴ دوره از اجلاس برگزار شده و هم اینک در حال برگزاری سی‌وپنجمین اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش سراسر کشور هستیم. بنیانگذار این اجلاس شهید رجایی بود و هدف از برگزاری اجلاس سراسری روسای آموزش و پرورش تبادل افکار روسا و مدیران در سراسر کشور و به حداقل رساندن فاصله صف و ستاد بود.

احمدی لاشکی افزود: اجلاس ۳۵ به دلیل بیماری کرونا، به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس و با رعایت شیوه‌نامه‌های ستاد ملی کرونا درفضای تلفیقی (حضوری- مجازی) برگزار خواهد شد و همزمان از طریق فضای مجازی قابل رویت برای مدیران سراسر کشور خواهد بود.

معاون حقوقی و امور مجلس با بیان اینکه ۶ محور را به عنوان محور‌های اصلی این اجلاس پیش بینی کردیم که مسائل مربوط به آن را با روسای ۷۲۶ منطقه آموزشی در میان خواهیم گذاشت، گفت: محور‌های اصلی اجلاس پیش رو، شامل نیروی انسانی، برنامه درسی و محتوا، سنجش و ارزشیابی، تجارب دنیا در خصوص کرونا و اینکه با فناوری‌های نوین چگونه می‌توان آموزش داد؟ بهداشت و سلامت و نحوه بازگشایی مدارس تعیین شده است.

رئیس ستاد اجرایی سی‌وپنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش وپرورش سراسر کشور با اشاره به اینکه کمیته‌ای در اجلاس تحت عنوان کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات تعیین شده است، اظهار کرد: به دلیل شرایط کرونا و شیوه نامه‌های ابلاغی ستادملی کرونا تجمع بیش از ۱۰ نفر ممنوع است.

شایان ذکر است، سی‌وپنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش وپرورش سراسر کشور در روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۴ و ۵ مرداد ماه جاری به صورت ویدئوکنفرانس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما