شناسهٔ خبر: 48455230 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

فرزام: امیدوارم رنکینگ قایقرانی ایران در المپیک را حداقل ۱۰ ...

اقتصاد ایران: سرمربی تیم روئینگ کشورمان ابراز امیدواری کرد، رنکینگ قایقران ایرانی در المپیک حداقل ۱۰ پله ارتقا پیدا کند.

صاحب‌خبر -
- اخبار ورزشی -

افشین فرزام در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عملکرد نازنین ملایی در روز نخست مسابقات روئینگ المپیک، اظهار داشت: امروز رقبای اصلی ملایی از آمریکا، بلاروس و پاراگوئه بودند. رقیب آمریکایی او نفر اول جهان و قایقران بلاروس از بهترین‌های اروپا و قایقران پاراگوئه‌ای نفر دوم آمریکا بود. هدف ما این بود که ملایی حریف پاراگوئه‌ای را از پیش رو برداشته و مستقیم به مرحله بعد صعود کند. 

وی در ادامه افزود: ملایی در 1000 متر اول از همه قایقرانان جلوتر بود، در 1500 متر قایقران آمریکا به او رسید و در 500 آخر هم  فاصله زیادی با نماینده پاراگوئه داشت. قرار بود ملایی فشار زیادی به خودش نیاورد و بحث اصلی صعود وی بود و اگر فشار بیشتری به دستش وارد می‌کرد، ممکن بود مجدداً دچار اسپاسم شود.

سرمربی تیم روئینگ کشورمان گفت: برای اولین بار بود که ملایی در تک نفره در خط جهانی می‌ایستاد. وی یک سبک وزن است که با رقبای سنگین وزن جهانی مسابقه می‌دهد. همچین شش سال است که ما در مسابقات جهانی حضور نداشتیم و فقط در آسیا بودیم و این اولین محک ما بود، در حالی که روال دنیا بر این است که ورزشکاران هر ساله در مسابقات و کاپ جهانی شرکت می‌کنند و سطح خود را ارتقا می‌دهند.

وی در پایان گفت: با توجه به تمام مشکلات و آماده‌سازی بعد از سهمیه المپیک و اینکه دو ماه در 2000 متر تمرین نداشتیم، این اولین مسابقه ملایی در مسافت 2000 متر بود و امیدوارم نتایجی در خور قایقرانی و ورزش ایران کسب کنیم و رنکینگ ایران را حداقل 10 پله ارتقا دهیم.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما