شناسهٔ خبر: 48451988 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

شادمهر: وزیر آموزش و پرورشِ "بله قربان‏ گو" نمی‌خو...

اقتصاد ایران: یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم باید کارآمد و با انگیزه باشد و در چانه زنی های خود در جذب بودجه قوی عمل کند، ما یک وزیر ساکت و بله قربان گو نمی‌خواهیم.

صاحب‌خبر -

امانقلیچ شادمهر در گفت و گو با ایسنا، درباره انتظاراتی که از وزیر آموزش و پرورش دولت سیزدهم وجود دارد، گفت: سامان‌دهی نیرو و تامین نیروی انسانی باید از مهم ترین اولویت های کاری وزیر آموزش و پرورش دولت آینده باشد، سامان دهی بدین معنا که به مطالبات نهضتی ها، پیش دبستانی ها، غیرانتفاعی ها و دیگر عزیزان فرهنگی به صورت جدی توجه شود، یعنی اقدامی صورت پذیرد که مشکلات این عزیزان برای همیشه رفع شود تا دیگر دغدغه کمبود معلم به خصوص در مناطق محروم احساس نشود.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: دیگر موضوع حائز اهمیت، توجه جدی به وضعیت معیشتی معلمان است، دولت آینده به هر میزان به معلمان، کارکنان و کارمندان آموزش و پرورش و همچنین به  بازنشستگان فرهنگی رسیدگی کند و وضعیت معیشتی این عزیزان سامان پیدا کند گام بسیار مهمی را برداشته است و توانسته تا حدودی مشکلات این حوزه را رفع کند.

نماینده مردم گنبدکاووس همچنین اظهار کرد: سامان دهی وضعیت جذب هیات علمی ها، سامان دهی وضعیت کنکور و از میان برداشتن مافیای کنکور و رسیدگی به وضعیت معیشتی کارکنان و کارمندان دانشگاهی نیز باید مورد توجه جدی وزرای آموزش و پرورش و علوم دولت سیزدهم باشد.

شادمهر در پایان با بیان اینکه وزیر مورد نظر ما نباید عروسک دیگران باشد و در بازی دیگران قرار بگیرد، بلکه باید با جدیت مسائل را پیگیری کند و نقش بازوی قوی دولت را بازی کند، عنوان کرد: وزیر آموزش و پرورش باید کارآمد و با انگیزه باشد و در چانه زنی های خود در جذب بودجه قوی عمل کند. ما یک وزیر ساکت و "بله قربان گو" نمی‌خواهیم.

انتهای پیام

نظر شما