شناسهٔ خبر: 48451795 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

پرونده شبکه نمایش خانگی روی میز «پرانتز باز»

اقتصاد ایران: برنامه «پرانتزباز» رادیو نمایش جمعه (اول مرداد ماه) برای نمایش خانگی پرونده باز می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، این برنامه با اجرای نیما رییسی و سردبیری و تهیه‌کنندگی مارال دوستی، قصد دارد به رابطه‌ی فرهنگ و اخلاق با سانسور در آثار تصویری بپردازد.

با توجه به همه‌گیری این موضوع و جایگاه شبکه نمایش خانگی، «پرانتزباز» با هدف آگاهی‌بخشی و شنیده شدن نظرات متفاوت این رابطه را بررسی می‌کند.

«پرانتزباز» که در زمره برنامه‌های پرمخاطب رادیو بوده، پس از بازگشت به آنتن با موضوعات مختلفی میزبان هنرمندانی چون علی نصیریان، داریوش مهرجویی، مهران مدیری، رضا کیانیان، علیرضا خمسه، فرشته صدرعرفایی، علی سرتیپی، میلاد کیمرام، مجید واشقانی، محمود پاک‌نیت،  مهدی یزدانی خرم و ... بوده است.
این برنامه در هر شماره پرونده‌ای ویژه‌ را بررسی کرده و برای ادای احترام به سینمای ایران موضوع هر هفته را با نام یک فیلم پیوند می‌زند. این هفته بررسی رابطه‌ی فرهنگ و اخلاق با سانسور در آثار تصویری، با محوریت فیلم «بدون تاریخ، بدون امضا» انتخاب شده است. 

در برنامه شماره‌ی پنجم «پرانتز باز»، کارشناسانی چون علیرضا بهرامی، نغمه دانش و فرانک آرتا، نیما رییسی را همراهی می‌کنند.

«پرانتزباز» هر جمعه ساعت ۲۱:۰۰ از گروه برنامه‌های مستند و ترکیبی_نمایشی رادیو نمایش و به‌صورت زنده از موزه‌ی سینما بر روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما