شناسهٔ خبر: 48450993 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دوچرخه سوار جمهوری چک کرونایی شد

نتیجه آزمایش کرونای یکی از دوچرخه سواران تیم المپیک جمهوری چک مثبت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کرونا همچنان در کاروان اعزامی جمهوری چک به المپیک توکیو قربانی می‌گیرد، در حالی که صبح امروز (پنجشنبه) نتیجه آزمایش کرونای یکی از والیبالیست‌های این کشور مثبت شد، عصر امروز خبر رسید که میشال شلگل دوچرخه سوار این کشور اروپایی هم کرونا مثبت شده است. به این ترتیب مجموع مبتلایان به کرونا در کاروان المپیک جمهوری چک به ۶ نفر رسید.

پس از مثبت شدن نتیجه آزمایش این دو ورزشکار، کمیته المپیک چک تحقیقاتی را در مورد اینکه آیا اعضای کاروان شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند یا خیر، شروع کرده است.

مارکتا ناوش-اسلوکووا، بازیکن والیبال ساحلی چک و میشال شلگل دوچرخه سوار آخرین ورزشکارانی هستند که به دلیل ابتلا به کرونا  از حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو محروم شدند.

در حالی که اسلوکووا در دهکده بازی‌ها به کرونا مبتلا شده، نتیجه تست شلگل در ایزو، دور از دهکده اصلی ورزشکاران، جایی که برای مسابقه جاده مردان آماده می‌شد، مثبت شده است.

در بیانیه تیم چک آمده است که شلگل اکنون در قرنطینه است و در مسابقه المپیک خود که قرار است روز شنبه برگزار شود، شرکت نخواهد کرد.

همسرناوش-اسلوکووا، که مربی تیم والیبال ساحلی چک است، پیش از او به کرونا مبتلا شده بود.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما