شناسهٔ خبر: 48448991 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

انتشار ویدئویی از عملیات جدید ارتش یمن در مرز با عربستان

پس از عملیات‌های موفق اخیر ارتش یمن در مرز با عربستان سعودی و استان «البیضاء»، رسانه‌های یمنی ویدئویی از عملیات جدید نیروهای مسلح یمن علیه مزدوران ائتلاف سعودی در مجاورت مناطق مرزی با عربستان منتشر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، منابع یمنی، عصر امروز (پنجشنبه)، تصاویری از حمله ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مزدوران سودانی ائتلاف سعودی در مجاورت مناطق مرزی با عربستان سعودی منتشر کردند.

پایگاه اطلاع‌رسانی «الاعلام الحربی» شاخه یمن،‌ در این خصوص نوشت که این عملیات منحصر به فرد در مجاورت «جبل الدود» (کوه الدود) واقع در خط مرزی یمن و عربستان صورت گرفته است.

منابع یمنی گزارش دادند که در جریان این عملیات، شماری از مزدوران سودانی وابسته به ائتلاف سعودی از پای درآمده‌اند و تعدادی دیگر اسیر شده‌اند.

wPRmT1ejoiuZ

بر اساس گزارش الاعلام الحربی، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در این عملیات توانسته‌اند بر مواضع مزدوران در مجاورت جبل الدود تسلط پیدا کنند و خسارت‌های سنگینی به ائتلاف سعودی متحمل کنند.

MqJxv2zzP4Tr

این عملیات در حالی صورت گرفته است که ارتش یمن خردادماه گذشته نیز از تسلط بر ده‌ها مقر در جنوب غرب عربستان سعودی در محور جیزان خبر داده بود.

از سوی دیگر، رسانه‌های خبری، روز گذشته چهارشنبه، گزارش دادند که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در جدیدترین پیروزی میدانی خود در جبهه البیضاء در مرکز یمن موفق شدند بر بخش‌های وسیعی از شهر ناطع مسلط شوند.

yrETiKPDW1L0

ارتش یمن، روز سه‌شنبه هفته گذشته نیز اعلام کرده بود که در جریان عملیاتی گسترده در استان البیضاء به نام النصر المبین مناطق وسیعی از این استان را از چنگال صدها تکفیری آزاد کرده است.

نیروهای دولت مستعفی یمن (متحد ریاض) و هم‌پیمانان آن‌ها از یازدهم تیرماه عملیاتی نظامی موسوم به «النجم الثاقب» را در استان البیضاء واقع در مرکز یمن آغاز کردند و مانور تبلیغاتی زیادی بر روی آن دادند؛ اما ارتش و کمیته‌های مردمی یمن موفق شدند در یک ضدحمله به ائتلاف سعودی در این استان بخش‌های مهمی را در این جبهه پس بگیرند.

EWul6OUoKmwN

nfumc2kcmv0b

حجم ویدیو: 33.59M | مدت زمان ویدیو: 00:15:28
دانلود ویدیو

برچسب‌ها:

نظر شما