شناسهٔ خبر: 48444264 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۵ ورزشکار آمریکایی المپیک ۲۰۲۰ را از دست دادند

حداقل ۵ ورزشکار آمریکایی به دلیل ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در المپیک ۲۰۲۰ توکیو شرکت نخواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سی ان ان، برخی از ورزشکاران به دلیل مثبت شدن تست کرونای خود المپیک توکیو را از دست دادند. از ایالات متحده آمریکا نیز حداقل پنج ورزشکار به دلیل ابتلا به کرونا در این مسابقات شرکت نخواهند کرد.

تیلور کراب

تیلور کراب بازیکن والیبال ساحلی مردان ایالات متحده آمریکا،  در بازی‌های المپیک شرکت نخواهد کرد.

مسئولان والیبال آمریکا اعلام کردند: "سلامتی و ایمنی ورزشکاران، مربیان و کارکنان اولویت اصلی ما است. ما می‌توانیم تأیید کنیم که آزمایش یکی از اعضای تیم ما هنگام ورود به ژاپن مثبت شده است. انتظار می‌رود تری بورن جایگزین کراب شود.

کارا ایکر

به گفته پدر کارا ایکر، آزمایش کرونای این ژیمناستیک کار ۱۸ ساله آمریکایی یکشنبه مثبت اعلام شد.

کوکو گائوف

کوکو گائوف تنیس باز زن ۱۷ ساله، که در رده ۲۵ جهانی قرار دارد، پس از مثبت شدن تست کووید ۱۹، بازی‌های المپیک را از دست داد. گائوف یکشنبه در توییتی نوشت: "آرزوی من این است که نماینده ایالات متحده آمریکا در المپیک باشم و امیدوارم شانس بیشتری برای تحقق این امر در آینده داشته باشم. "

کتی لو ساموئلسون

کتی لو ساموئلسون عضو تیم بسکتبال ۳ نفره بانوان المپیک آمریکا در اینستاگرام گفت که پس از تایید ابتلا به کرونا، دیگر قادر به شرکت در این بازی‌ها نخواهد بود. ساموئلسون ۲۴ ساله، گفت که "دلش شکسته" است، زیرا با وجود زدن واکسن به کرونا مبتلا شده است.

بردلی بیل

بردلی بیل بسکتبالیست آمریکایی المپیک را از دست داده است. البته او هنوز مثبت شدن آزمایش کرونای خود را به صورت علنی اعلام نکرده است.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما