شناسهٔ خبر: 48441248 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

واکنش آمریکا به اعتراضات در خوزستان

«ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مدعی شد: «ما در حال پیگیری دقیق گزارش‌ها از اعتراضات در استان خوزستان در ایران هستیم... ما از تجمعات و اعتراضات ایرانی‌ها حمایت می‌کنیم».

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ «ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا شامگاه چهارشنبه با اشاره به اعتراضات خوزستان، گفت واشنگتن در حال پیگیری دقیق گزارش‌ها در این منطقه است

به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی این وزارتخانه، پرایس طی نشست خبری روزانه مدعی شد: «ما در حال پیگیری دقیق گزارش‌ها از اعتراضات در استان خوزستان در ایران هستیم... ما از تجمعات و اعتراضات ایرانی‌ها حمایت می‌کنیم».

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش در پاسخ به سوالی درباره سفر «وندی شرمن» معاون وزیر خارجه آمریکا به عمان و احتمال گفت‌وگو درباره ایران نیز اظهار داشت: «عمان نقش مهمی برای میانجی‌گری در منطقه ایفا کرده است. ما اطلاعات بیشتری درباره سفر و تعاملات او (شرمن) در عمان زمانی که موعد آن نزدیک‌تر شد، ارائه می‌کنیم».

پرایس همچنین افزود: «ولی ما قطعا درخصوص گستره‌ای از اولویت‌های منطقه‌ای با عمان همکاری نزدیکی داشته‌ایم. ایران یکی از آنهاست، یمن مورد دیگر است. وقتی که زمان آن برسد، جزئیات بیشتری درباره این سفر ارائه می‌کنیم».

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما