شناسهٔ خبر: 48422180 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بهترین دوره و کلاس آموزش بورس در ایران در کدام مرکز برگزار می شود؟

دوره های آموزشی زیادی در زمینه بورس برگزار می شود که یکی از آنها دوره جامع بزرگان بورس در مجموعه کانون بورس است .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاید برای شما هم سوال باشد بهترین دوره آموزش بورس در ایران کدام است؟ و یا این که بهترین پکیج آموزشی بورس را از کدام مرکز می توانیم تهیه کنیم ؟

دوره های آموزشی زیادی در کشور در زمینه بورس و سرمایه گذاری برگزار می شود که یکی از آنها دوره جامع بزرگان بورس در مجموعه کانون بورس است .

ما نباید بگوییم که این دوره بهترین دوره آموزش بورس در ایران است بلکه خود شما باید با تحقیق و جستجو به این نتیجه برسید که آیا این دوره آموزش بورس می تواند برای موفقیت شما مطلوب باشد یا خیر؟

هدف ما راهنمایی و ارائه اطلاعات به علاقه مندان سرمایه گذاری در بازار سرمایه و بورس است تا نهایتا بتوانند مسیر درست یادگیری و آموزش بورس را انتخاب نمایند .

هدف دوره جامع بزرگان بورس با تدریس مهدیار حاجی علی  در مجموعه کانون بورس ، این است که پیچیدگی های سرمایه گذاری در بازار بورس برای شما ساده سازی شده و تجربه اساتید صاحب سبک در ایران در قالب دانش کاربردی به شما انتقال داده شود و با تمرین و کارگاه های عملی این دانش تبدیل به مهارت گردد.

این دوره هم بصورت حضوری و هم در قالب پکیج آموزش بورس به علاقه مندان ارائه می شود .

کانون بورس یک مرکز آموزش سرمایه گذاری در بورس و سایر بازارهای مالی است که از سال 1388 تاکنون در یک دوره جامع و کاربردی تحت عنوان دوره جامع بزرگان بورس آموزش های بورسی فراوانی را به افراد علاقه مند ارائه کرده است.

در بازارمالی باید مهارت بالا و انتخاب درستی برای سرمایه گذاری داشته باشید ؛ اگر نتوانید در این بازار درست انتخاب کنید موفق نمی‌شوید زیرا کسانی که در این بازار به صورت نصفه و نیمه آموزش دیده اند از کسانی که هیچ آگاهی ندارند بیشتر دچار ضرر می‌شوند.

در دوره جامع بزرگان بورس به بازارهای مالی (شامل بورس، فرابورس و بورس کالا) مسلط می‌شوید. همچنین روش های پیش بینی قیمت دلار و سکه، پیش بینی قیمت مسکن وخودرو، پیش بینی تورم و …. را بطور کامل از صفر تا صد می آموزید.

کانون بورس برای دانشجویان خود  بهترین اساتید آموزش بورس نظیر مهدیار حاجی علی را در نظر گرفته تا با تجربه اساتید صاحب سبک وارد بازار سرمایه شوید.

مهمترین مسئله این است که چگونه سرمایه گذاری کنید؟ کجا خرید و فروش کنید؟

 اینکه بتوانید در وقت مشخص از بازار کسب سود کنید یا اینکه دچار ضرر نشوید از مهمترین نکات کلیدی این بازار است. به همین دلیل مجموعه کانون بورس به شما آموزش می دهد که در هیجانات بازار چگونه رفتار کنید تا دچار ضرر نشوید و بتوانید سود کسب کنید.

ویژگی های موسسه کانون بورس:

یک دانشپذیر نیاز دارد تا به راحتی آموزش بورس ببیند و مرکزکانون بورس دارای ویژگی های زیر است :

- آموزش سرمایه گذاری در بورس، از صفر تا صد و بصورت کامل و جامع زیرا ما معتقدیم، اصلا بلد نبودن بهتر از ناقص بلد بودن است. چون کسانی که ناقص بلد هستند، از کسانی که اصلا بلد نیستند بیشتر در بورس ضرر می کنند.

- کانون بورس دارای مجوز از مراجع ذی صلاح است.

-  اساتید آموزشگاه دارای سابقه بالا، تجربه کاری در این زمینه، دارای مدارک تحصیلی مرتبط با بورس و هم چنین دارای فن بیان خوبی هستند.

- در پایان دوره ها مدرک معتبر به دانشپذیران ارائه می‌شود.

- در کلاس های آموزشگاه کارعملی وجود دارد زیرا سرمایه گذاری در بورس یک مهارت است و این مهارت با کار و تمرین های عملی بدست می آید.

آیا می‌دانستید؟!

 - قبل از ثبت نام شما می‌توانید به آموزشگاه کانون بورس بیایید می توانید با دانشپذیرانی که درحال آموزش می‌باشند مشورت کنید و با آن ها در مورد کلاس، اساتید، نحوه آموزش صحبت کنید.

- کلاس های کانون بورس برای راحتی حال دانشپذیران درساعاتی که سرکلاس هستند امکاناتی نظیر صندلی های راحت ، امکان کارعملی در کلاس، تهویه مناسب کلاس آموزشی و... قرارداده شده است.

- شهریه کلاس ها نسبت به دیگر آموزشگاه های دیگر کاملا معقول و به صورت نقد و اقساط درنظر گرفته شده است.

یکی  از بارزترین نقاط قوت مجموعه کانون بورس همکاری با بهترین و قوی ترین اساتید و تحلیل گران بورس ایران مانند مهدیار حاجی علی و... است.

همچنین فضاهای استاندارد آموزشی، آموزش های کامل و جامع و همچنین کار و تمرین های عملی ضمن دوره آموزشی، دیگر ویژگی های این مرکز آموزش بورس است.

کلاس های حضوری موسسه در تهران و در دو شعبه سیدخندان و پاسداران برگزار می‌شود.

کلاس های برگزار شده در کانون بورس از 130 دوره هم گذشت و خانواده بزرگ کانون بورس به لطف و اعتماد دانشجویان خود روز به روز در بزرگ تر شده است .

سرمایه گذاری در بازارهای مالی نیاز به دانش دارد و این دانش را اگر به صورت نصفه نیمه بدانید در آن شکست می خورید. بنابراین برای اینکه در این کار موفق شوید بدون اطلاعات کامل وارد بازار نشوید. اگرعلاقه به یادگیری و کارکردن در بازارهای مالی را دارید می‌توانید در کلاس های کانون بورس شرکت کنید.

در دوره آموزش بورس بزرگان چه عناوینی تدریس می شود؟

دوره جامع بزرگان بورس شامل ده زیر دوره است که مجموعا طی  ۴۵ ساعت بصورت تئوری و عملی برگزار می شود (۱۵ جلسه سه ساعته ) به گونه ای که بعد از این دوره برای موفقیت در بازار بورس و سایر بازار ها به هیچ دوره آموزشی یا منبع دیگری احتیاج نخواهید داشت.

با شرکت در دوره بزرگان بورس علاوه بر این به طور اصولی نزد قوی ترین اساتید بورس ایران آموزش خواهید دید،جهت آموزش بورس و سرمایه گذاری های سود آور درگیر دوره های آموزشی متعدد نخواهید شد.

پشتیبانی در دل دوره آموزش بورس بزرگان + ارائه فیلم کامل دوره

کانون بورس بعد از هر جلسه کلاس بصورت هفتگی و منظم برای شما پشتیبانی و رفع اشکال می گذارد تا مطمئن شود روند پیشرفت و یادگیری شما مطلوب است. این رفع اشکال ها در تلگرام و توسط پشتیبان دوره انجام می پذیرد  . کانون بورس برای آموزش شما اهمیت قائل است و تا حد ممکن وسواس به خرج می دهد . همچنین فیلم کامل دوره حضوری قبل را پیش از شروع جلسات در پنل کاربری شما قرار خواهد گرفت تا جهت تسلط بیشتر مطالب را پیش خوانی و مرور نمایید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما