شناسهٔ خبر: 48418123 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رویدادایران | لینک خبر

هدیه همراه اول به مناسبت اعیاد قربان و غدیر؛ بسته اینترنت + مکالمه رایگان

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور همراه اول به مناسبت فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر ۱۴۴۲ هجری قمری برای تمام مشترکان خود هدایای ویژه ای در نظر گرفته است که می‌توان به بسته ویژه سه گیگابایت اینترنت و ۱۸۰ دقیقه مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت که با تخفیفی ویژه به قیمت ۱۰ هزار تومان عرضه می‌شود، اشاره کرد.

جزئیات هدایای همراه اول به مناسبت اعیاد قربان و غدیر

تمام مشترکان اپراتور همراه اول می‌توانند کد دستوری #۶۶۷۱*۱۰۰* را شماره گیری کرده و یا آن را از طریق اپلکیشن همراه من ترکیبی هدیه اعیاد قربان و غدیر را که شامل بسته ویژه سه گیگابایت اینترنت و ۱۸۰ دقیقه مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت با قیمت تخفیفی ۱۰ هزار تومان فعال‌سازی کنند.

مدت زمان اعتبار بسته ترکیبی هدیه همراه اول از زمان فعالسازی سه روز خواهد بود.

همچنین علاقه مندان به استفاده مجدد از شرایط تخفیف ویژه این بسته که امکان فعالسازی همزمان آن با سایر بسته‌های مکالمه و اینترنت وجود دارد، می‌توانند در بازه زمانی اجرای این طرح (عید قربان تا غدیر) به شرط اتمام بسته، مجدداً خریداری کنند.

بسته ویژه تدارک دیده شده برای مشترکان "انارستان" نیز شامل "اینترنت ۷ گیگابایت ۷ روزه" با قیمت ۷ هزار تومان است. امکان فعالسازی این بسته از طریق کد دستوری #۶۶۷۱*۱۰۰* یا اپلیکیشن "همراه من" وجود دارد.

امکان فعالسازی مجدد این بسته برای مشترکان انارستان نیز طبق شرایط مذکور برای مشترکان دائمی و اعتباری وجود دارد.

نظر شما