شناسهٔ خبر: 48406875 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۵۰ میلیارد تومان از اعتبارات شاهرود تخصیص یافت

معاون هماهنگی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان گفت: مجموع اعتبارات شهرستان شاهرود در سال گذشته ۸۲ میلیارد تومان بود که ۵۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  احسان صباغیان معاون هماهنگی و بودجه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان با بیان اینکه ۳۲ میلیارد تومان اعتبار برای آب رسانی طی سال ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: این اعتبارات از محل بودجه‌های ملی برای آب روستایی و عشایری در نظر گرفته و خوشبختانه ۳۰ میلیارد تومان آن به دستگاه‌های مرتبط اختصاص یافته است.

او با بیان اینکه آبرسانی عشایری نسبت به سال گذشته شش میلیارد تومان افزایش بودجه را شاهد بوده است، افزود: اعتبارات ملی در خصوص راه روستایی سال گذشته دو میلیارد تومان در قانون بودجه پیش بینی شده بود که در سال جاری به ۲۴ میلیارد تومان افزایش یافت.

معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان سمنان با بیان اینکه سال گذشته مجموع اعتبارات شهرستان شاهرود ۸۲ میلیارد تومان بود که از این مقدار ۵۰ میلیارد تومان تخصیص گرفت، گفت: تخصیص اعتبارات شهرستان در شورای برنامه‌ریزی استان انجام شده است.

انتهای پیام/ح

نظر شما