شناسهٔ خبر: 48193158 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون اسکیت | لینک خبر

مراسم معارفه سرپرست فدراسیون اسکیت برگزار شد

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، مراسم تودیع و معارفه رئیس پیشین و سرپرست جدید فدراسیون با حضور مهین فرهادی زاد، معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، علیرضا خسروی مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی و محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون و دیگر اعضای فدراسیون در سالن جلسات فدراسیون اسکیت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علیرضا خسروی مدیر کل امور مشترک فدراسیون ها، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های ۴ ساله بهمن محمدرضایی گفت: محمدرضایی ۴ سال در این فدراسیون شبانه روز زحمت کشید و شاهد تلاش های او و تیم همراهش بودیم و در این مدت افتخارات آسیایی و جهانی خوبی کسب نمودند و جا دارد به ایشان خداقوت و خسته نباشید بگوییم.

در ادامه خسروی ضمن خیر مقدم خدمت فریبا مددی گفت: دکتر مددی یکی از نایب رییسان با تجربه  و همراه وزارت ورزش و جوانان است و امیدوارم با حضور ایشان شاهد برگزاری مجمع انتخاباتی خوبی باشیم.

در ادامه این مراسم محمدرضایی رییس پیشین فدراسیون اسکیت اظهار کرد: با عشق و تلاش در مدت ۴ سال در فدراسیون اسکیت حضور داشتم و جا دارد از حمایت های همیشگی وزارت ورزش و جوانان، همکارانم در هیات های اسکیت استانی و دیگر عزیزان تشکر نمایم.

مجید هنرجو نایب رییس فدراسیون هم که در این مراسم حضور داشت اظهار کرد: از تمامی تلاش های بهمن محمدرضایی تشکر میکنم و امیدوارم این قطار به خوبی راه خود را ادامه دهد و به خانم مددی نیز خیر مقدم میگویم.

فریبا مددی سرپرست جدید فدراسیون اسکیت هم در این مراسم گفت: در ابتدا از حسن اعتماد مقام عالی وزارت و معاونین ایشان در وزارت ورزش و جوانان تشکر میکنم.

وی افزود بنده به عنوان یک همکار در فدراسیون اسکیت خواهم بود و برنامه های فدراسیون را ادامه خواهیم داد و تلاش خود را در جهت برگزاری مجمع انتخاباتی سالم انجام می دهم و پس از انجام این مهم به فدراسیون بدمینتون بازخواهم گشت.

نظر شما