شناسهٔ خبر: 48126298 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

اعتراف جالب شوچنکو سرمربی اوکراین؛ فتح این کوه بیش از حد برای ما بزرگ بود

سرمربی تیم ملی اوکراین از عملکرد بازیکنان خود در یورو راضی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، تیم ملی اوکراین با درخشش در یورو 2020 تا یک چهارم نهایی بالا رفت اما در نهایت شب گذشته با نتیجه 4 بر صفر مغلوب انگلیس شدند و ماجراجویی آنها به پایان رسید.

شوچنکو سرمربی تیم ملی اوکراین در پایان بازی با انگلیس گفت: فکر می کنم جزئیات کوچک در این مسابقه نقشی کلیدی داشتند. روی توپ های بلند خوب کار نکردیم، و انگلیس در این زمینه برتری قابل توجهی داشت، بنابراین کار برای ما سخت شد. در مجموع، ما فوتبال خودمان را بازی کردیم و به اصول خود پشت نکردیم. مقابل این حریف سعی کردیم نبرد خوبی داشته باشیم اما این کوه برای بالا رفتن ما بیش از حد بزرگ بود. احتمالاً صعود به چنین قله هایی برای ما کمی زود است.

وی افزود: مصدومیت سرحی کریستف مسلماً نقش مهمی ایفا کرد، چون او مدافع با تجربه ای است و روی توپ های هوایی هم خوب است. باید خط دفاعی را به چهار نفره تغییر می دادیم. اساساً تغییر تاکتیک و سیستم برای این تیم سخت نیست. تیم ما در طول بازی می تواند خیلی سریع موقعیت خود را عوض کند؛ آنها ساختار بازی را خیلی خوب می شناسند. اما این حقیقت که ما بازیکنی را از دست دادیم که می توانست در توپ های هوایی و بلند روی حریف فشار بیاورد، در نیمه دوم مشهود بود.

شوچنکو در مورد دستاورد اوکراین از یورو 2020 گفت: به نظرم تورنمنت فوق العاده ای داشتیم. دوباره تأکید می کنم که تیم ما سبک خاص خود را دارد؛ آنها صرف نظر از نتایج و حریفان، حاضر نشدند شیوه بازی خود را کنار بگذارند. از این نقطه نظر، تیم فوتبال خوبی ارائه کرد. بچه ها هرکاری می توانستند انجام دادند و می خواهم به خاطر امروز از آنها تشکر کنم.

 

نظر شما