شناسهٔ خبر: 47952767 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

ستاره ملی پوش پرسپولیس دو بازی لیگ برتر را از دست داد

براساس اخبار واصله از تمرینات پرسپولیس، سیامک نعمتی هافبک ملی پوش این تیم به بازی با مس رفسنجان و گل گهر سیرجان نخواهد رسید.

صاحب‌خبر -

سیامک نعمتی که در دیدارهای تیم ملی در بحرین به میدان نرفته بود در بازی سوپرجام برابر تراکتور در ترکیب اصلی قرار نگرفت. این بازیکن ملی پوش در دقیقه ۸۸ به جای ترابی به زمین آمد و ۶ دقیقه بعد در حالی که برای تصاحب توپ در میانه میدان تلاش می‌کرد، با بازیکن تراکتور برخورد داشت و از ناحیه دست مصدوم شد. ابتدا به نظر رسید که کتف نعمتی دچار مشکل شده اما حضور او با دست بسته در جشن قهرمانی، واقعیت آسیب دیدگی اش را به معرض نمایش گذاشت.

ستاره شماره ۸۸ پرسپولیس که از این مصدومیت ناراحت به نظر می‌رسید، با پیراهنی متفاوت نسبت به دیگر بازیکنان در آخرین دقایق جشن قهرمانی حضور یافت و در حالی که تمایل چندانی به بالا بردن جام قهرمانی و شرکت در جشن نداشت، خود را در محاصره هم‌تیمی‌هایی دید که تصمیم به خلق فریم هایی جالب گرفته بودند. کریم باقری، محمدحسین کنعانی زادگان و دیگران به سرعت جام را به او رساندند و در شرایطی که نعمتی امکان برداشتن دو دستی کاپ را نداشت، هم‌تیمی‌ها، مثل یک تاج آن را روی سرش گذاشند تا در هشتمین قهرمانی وی با پرسپولیس، عجیب ترین تصاویر نیز به ثبت برسد.

در ارتباط با وضعیت سیامک نعمتی خبر می‌رسد مصدومیت این بازیکن از ناحیه کتف نیازی به عمل جراحی ندارد. او باید دوباره استراحت کند تا مفصل کپسولی شانه‌اش جوش بخورد. برهمین اساس این بازیکن ملی پوش نمی‌تواند در دو دیدار بعدی پرسپولیس برابر مس رفسنجان (جمعه ۴ تیرماه جاری) و گل گهر سیرجان (چهارشنبه ۹ تیرماه جاری) تیمش را همراهی کند. سیامک نعمتی به دیدار هفته ۲۶ پرسپولیس برابر فولاد خوزستان در اهواز (۱۴ تیرماه جاری) می‌رسد که البته بازی کردن او پس از دو هفته غیبت آن هم درترکیب اصلی کمی سخت و دشوار به نظر می‌رسد.

نظر شما