شناسهٔ خبر: 47952617 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازدید مسؤولین قضایی گیلان از کارخانه ایران پوپلین

رئیس کل دادگستری گیلان به همراه دادستان مرکز گیلان در دومین روز از هفته قوه قضاییه، از کارخانه ایران پوپلین بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در دومین روز از هفته قوه قضاییه حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری به همراه سیدمهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان از کارخانه ایران پوپلین بازدید کردند.

فلاح میری در جریان این بازدید در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شرکت ایران پوپلین طی سالیان اخیر با سوء‌مدیریت و عدم توجه از سوی مسؤولین در شرف تعطیلی قرار گرفته، اظهار کرد: دستگاه قضایی با تشکیل جلساتی برای بررسی مشکلات و موانع تولید در مورد این کارخانه با حضور مدیران شرکت، در راستای حمایت از این واحد تولیدی و راه‌اندازی مجدد آن گام برداشت.

به گفته وی، با تغییر مدیریت در این کارخانه و بکارگیری فردی متخصص در این مسؤولیت، امروز شاهد انجام تعمیرات اساسی دستگاه‌ها و روند رو به رشد تولید در این کارخانه هستیم.

دادستان گیلان با بیان اینکه همه باید برای ایجاد اشتغال کمک کنیم، افزود: در شرایط اقتصادی کنونی که برخی واحدهای تولیدی با موانع و مشکلاتی روبرو هستند دستگاه قضایی حداکثر تلاش خود را برای حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری و رونق فضای اشتغال در کشور انجام می‌دهد.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸

نظر شما