شناسهٔ خبر: 47952611 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی:

جزییات واژگونی اتوبوس خبرنگاران در آذربایجان غربی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در خصوص جزییات حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در نقده توضیح داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان؛ امیر جعفرزاده در پی اعلام این حادثه گفت: در ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه روز چهارشنبه ۲ تیر طی اعلام واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران که برای تهیه گزارش احیای دریاچه ارومیه به منطقه سفر کرده بودند  به پایگاه امداد ونجات جاده ای حیدر آباد نقده عوامل تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود:  با توجه به کثرت مصدومین و نیاز به کمک رسانی بیشتر ، ۳ تیم از جمعیت هلال احمر شهرستان نقده به محل حادثه اعزام میشوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی در طی واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران افزود: سرنشینان این اتوبوس در کل ۲۶ نفر بود که ۲۲ مصدوم بهمراه داشت ،۳ نفر از این ۲۶ مسافر  توسط نیروهای عملیاتی پایگاه رها سازی شدند، یک نفر به بیمارستان انتقال داده شد و متاسفانه ۲ نفر از آنها  متاسفانه سر صحنه جان باخته بودند.

جعفرزاده همچنین گفت: با توجه به آسیبهای وارده  ۴ نفر از مصدومین پس از تثبیت وضعیت آنها دراورژانس بیمارستان  نقده ، توسط بالگرد جمعیت هلال احمر  به بیمارستان امام خمینی ارومیه جهت ادامه درمان اعزام و ۶ نفر نیز با اتوبوس آمبولانس به ارومیه منتقل و ۱۲ نفر نیز تحت معاینه، درمان سرپایی و از بیمارستان ترخیص  شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اظهار کرد: در این عملیات یک فروند بالگرد، ۱۱ نجاتگر،۹ پرسنل بهمراه ۲دستگاه  آمبولانس و یک خودروی کمک دار از طرف جمعیت هلال احمر جهت انجام خدمات امدادی حضور داشتند.

انتهای پیام

نظر شما