شناسهٔ خبر: 47951955 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس نیوز | لینک خبر

پکیج حرام گرگ های همیشه در صحنه

گزارش پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به هیاهوی بسیار برای هیچ در بازار کریپتوکارنسی های وطنی و چشم بصیری که گرانی را ندید و...

صاحب‌خبر -

به گزارش بورس نیوز، امروز بعد مدت ها سد ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی شکست و بازار کمی بالا رفت! به نظر می رسد وعده بازگرداندن اعتماد به بازار سرمایه از سوی رئیس جدید پاستور، افزایش قیمت های پیاپی کالاها و همینطور سقوط آزاد بیت کوین و کم فروغی بازارهای موازی در جذابیت بازار سرمایه بی تاثیر نبوده است. اما نکته جالب این ماجرا هم این است که برخی اساتید دوباره از خواب زمستانی بیدار شده و سیگنال دادن شان شروع شده است. یکی از دوستان هم چند خطی چرندیات از گوگل کپی کرده و در قالب پکیج، به قیمت خون پدرش به ملت می فروشد! تازه فرموده اند خرید گروهی پکیج، حرام است! اساتید، بزرگواران، گرگ های همیشه در صحنه؛ خدا قوت!

 

تیر غیبی که به سنگ خورد 

دیروز از قیمت گزاف واکسن وطنی نوشتیم؛ امروز دوستان در این مجموعه اعلام کردند دشمن چشم دیدن موفقیت شان را ندارد و مورد حمله پهبادها قرار گرفته اند! البته عده ای هم در گوشی گفتند نخیررررر. این خبرها نیست؛ پهباد جای دیگری را نشانه گرفته بوده؛ این دوستان به خودشان گرفته اند تا تولید واکسن شان را پیش چشم ملت بزرگتر کنند...

 

هیاهوی بسیار برای هیچ 

چند سالی است که هر از چند گاهی تبلیغ یک رمز ارز ایرانی می شود و اخیرا هم خبر رسیده رمز ارز ایرانی با پشتوانه ۳ بیمه، ۱۰ روز دیگر عرضه خواهد شد! دوستان فعال در بازار کریپتوکارنسی ها هم به محض شنیدن، پوزخند زده و گفتند اول همان قبلی ها را تعیین تکلیف کنید، بعد برای هیچ، شلوغ کنید. ضمنا رمز ارزی که خارج از کشور کسی قبولش نکند، پوچ است.

 

گرانی؟ کو؟؟ کجاست؟؟؟

دیروز دوستان گاودار تریبون به دست شوند و گفتند شیر خام را ۴۰ درصد گران کردیم! امروز یکی از اهالی پاستور فرمود افزایش نرخ شیر خام؟ کو؟؟ کجاست؟؟؟ تکذیب می کنیم! سلام ما را به این بزرگوار برسانید و بگوئید چیزی که عیان است، چه حاجت به بیان است؟؟؟

نظر شما