شناسهٔ خبر: 47950578 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد

مردم به نیروی انتظامی اعتماد دارند

امام جمعه یاسوج یکی از ارکانی که مسئولیت امنیت و نظم انتخابات را بر عهده گرفت نیروی انتظامی دانست و گفت: مردم به نیروی انتظامی و فرزندان خود با لباس پلیس اعتماد دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج،  آیت‌الله «سید نصیر حسینی» امروز (۲ تیر ماه) در دیدار سردار «حسین اشتری»، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با تبریک ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام و خیر مقدم به فرماندهی نیروی انتظامی کشور اظهار کرد: نیروی انتظامی در روزهای سخت کرونایی و همچنین در انتخابات اقدامات ارزشمندی را انجام داد و موجب شد که انتخاباتی افتخارآفرین در کشور برگزار شود و کمترین ناامنی و مشکلات را داشته باشیم.

 
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: علی رغم مشکلاتی که وجود داشت و فشارهای اقتصادی و روحی روانی که رسانه های دشمن علیه مردم راه انداخته بودند و تلاش معاندین نظام حضور مردم در پای صندوق‌های رای پررنگ بود.
 
وی ادامه داد: یکی از ارکانی که مسئولیت امنیت و نظم انتخابات را بر عهده گرفت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی بود که در همه صحنه‌ها شبانه روزی زحمت کشیدند و مردم هم در کنار آنها قرار داشتند آرامش و امنیت را برای مردم رقم زنند و اکنون مردم به نیروی انتظامی و فرزندان خود با لباس پلیس اعتماد دارند.
 
آیت الله حسینی گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد نیروی انتظامی در میدان بود و عملکرد بسیار خوبی داشتند در این استان شرایط ویژه‌ای مثل شرایط قومی و قبیله ای حاکم است که گاهی درگیری‌های شکل می‌گیرد.
 
 
امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد افزود: آن که همیشه در میدان حاضر بوده نیروی انتظامی است هر چند درگیری‌هایی هم شکل گرفت که نیروی انتظامی با درایت شعله‌ها را خاموش کرد.

 

وی گفت: در نظام جمهوری اسلامی خدمت کردن توفیقی است و امروزه اگر کسی خدمت کند پایه‌های اسلام را تقویت کرده که اجر عظیمی دارد.

 
آیت الله حسینی با تشکر از حضور فرمانده نیروی انتظامی در استان گفت: این حضور مایه خیر و برکت است امیدواریم که امکانات و تجهیزات به استان گسیل داده شود همچنین انتظار افزایش تعداد پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها را در مناطق محروم و دور افتاده استان داریم و باید در این زمینه دستور ویژه‌ای داده شود.
پایان پیام/82

نظر شما