شناسهٔ خبر: 47949371 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

معرفی معلم خصوصی برتر فیزیک استادبانک

صاحب‌خبر -

روش مطالعه فیزیک کنکور با مطالعه فیزیک برای امتحان کاملاً متفاوت ازهم است اما دانش آموزی که بتواند فیزیک را کنکوری یاد بگیرد در امتحانات ترم هم موفق خواهد بود. چرا که در کنکور سوالات بصورت کاملاً مفهومی و پیچیده طراحی می شود و دانش آموزی که یک ذهن خلاق و کنکوری نسبت به مسائل فیزیک داشته باشد از پس سوالات امتحانات ترم هم برمی آید.

معرفی معلم خصوصی برتر فیزیک استادبانک

این ذهن خلاق، دید کنکوری و مفهومی به مسائل فیزیک را یک معلم حرفه ای و مسلط به همه مباحث و مفاهیم پیچیده فیزیک می تواند در ذهن تان ایجاد کند. یعنی یک معلم فیزیک حرفه ای به شما اصول و قوانین این کتاب را آموزش می دهد تا شما بتوانید برای درک و حل مسئله از این قوانین استفاده کنید.

بخاطر اهمیت داشتن یک معلم فیزیک خوب برای رسیدن به تسلط در این درس و همینطور برای داشتن نمره امتحانی بالا در امتحانات و کسب درصد عالی در کنکور بهتر است اساتید برتر و موفق تدریس خصوصی فیزیک استادبانک را بشناسید تا بتوانید یک مرجع و لیست ایده آل از این اساتید برتر را برای انتخاب معلم خصوصی فیزیک مورد نظرتان  در اختیار داشته باشید.

معرفی اساتید برتر فیزیک استادبانک، استاد پوررضا  

استاد محمد پوررضا از اساتید VIP مجموعه تدریس خصوصی استادبانک هستند که دارای مدرک کارشناسی ارشد فیزیک از دانشگاه صنعتی شریف هستند.

ایشان طراح سوالات آزمون های کنکوری گاج و ویراستار کتاب های فیزیک انتشارات خیلی سبز و مهر و ماه هستند و در مجموع حدود 6 سال سابقه تدریس در دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه شهید چمران اهواز و سایر موسسات آموزشی و خصوصی داشته اند.

ایشان حدود 1860 جلسه تدریس خصوصی موفق در استادبانک داشته اند و بخاطر عملکرد مثبت و موفق شان امتیاز 5 از 5 استادبانک را کسب کرده اند.

همچنین ایشان در دوره های اخلاق حرفه ای در تدریس آکادمی استادبانک شرکت کرده و توانسته اند با موفقیت گواهی این دوره را از طرف مجموعه استادبانک دریافت کنند.

می توانید با کلیک روی گزینه معلم خصوصی فیزیک وارد صفحه اساتید فیزیک استادبانک شوید و با کلیک روی پروفایل استاد محمدپوررضا قیمت کلاس تدریس  خصوصی شان را به همراه نظرات ثبت شده شاگردان شان و سایر امتیازها و رزومه ایشان را مشاهده و بررسی کنید.

معلم خصوصی فیزیک دوم، استاد رویا کاتوزیان

استاد رویا کاتوزیان از اساتید فیزیک موفق استادبانک هستند که دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی از دانشگاه تهران هستند ولی علاقه ای شدیدی به تدریس فیزیک دارند و تا به الان بیش از 100 شاگرد موفق خصوصی داشته اند. شاگردانی که قبولی ورودی مدارس فرزانگان، علامه حلی، روشنگران، خرد و سلام هستند.

سابقه تدریس در دانشگاه تهران و دانشگاه شهید بهشتی را دارند و تا الان حدود 1544 جلسه موفق در استادبانک برگزار کرده اند.

می توانید در صفحه تدریس خصوصی فیزیک استادبانک و انتخاب پروفایل استاد رویا کاتوزیان ضمن مشاهده نظرات شاگردان و ویدئو نمونه تدریس شان، سایر امتیازها و رزومه ایشان را مشاهده کنید.

معلم خصوصی فیزیک سوم، استاد مجتبی نریموسی

استاد مجتبی نریموسی مدرک کارشناسی ارشد فیزیک از دانشگاه شهید چمران اهواز را دارند و عضو بنیاد ملی نخبگان هستند و بیش از 4 سال است که با مجموعه تدریس خصوصی استادبانک همکاری می کنند.

ایشان حدود 2134 جلسه تدریس خصوصی موفق دراستادبانک داشته اند و توانسته اند ازاین مجموعه امتیاز 4.9 از 5 را بخاطر عملکرد خوبشان در برگزاری جلسات کسب کنند.

استاد نریموسی یکی از بهترین مدرسین فیزیک در استادبانک هستند که شاگردان موفقی در مدارس تیزهوشان، مدارس برتر و خارج از کشور داشته اند.

130 نفر از شاگردان ایشان در بخش نظرسنجی استادبانک در مورد عملکرد و نحوه تدریس شان نظر ثبت کرده اند که می توانید با مشاهده تک تک نظرات، متوجه میزان کیفیت تدریس شان در درس فیزیک شوید.

معلم خصوصی فیزیک چهارم در استادبانک، استاد احسان علیزاده

استاد احسان علیزاده مدرک کارشناسی ارشد مهندسی شیمی از دانشگاه علم و صنعت ایران را دارند و به مدت 2 سال در مجموعه بزرگ انجمن ریاضیدانان جوان تجربه تدریس را داشته اند.

ایشان 1015 جلسه موفق تدریس خصوصی در استادبانک دارند و توانسته اند امتیاز 4.8 از 5 را از این مجموعه بدلیل بررسی دائمی عملکردشان کسب کنند.

کسب رتبه 3 رقمی کنکور سراسری، ثبت 61 نظر موفق شاگردانش در بخش نظرسنجی استادبانک، سابقه تدریس در مدارس برتر، تیزهوشان و تدریس به دانش آموزان خارجی مقیم ایران در دروس فیزیک، ریاضی و شیمی به زبان انگلیسی از سایر افتخارات تدریس ایشان می باشد.

می توانید با سرچ عبارت معلم تدریس خصوصی استادبانک در گوگل و ورود به صفحه اساتید فیزیک روی پروفایل استاد احسان علیزاده کلیک کنید و این افتخارات و رزومه شان را در کنار قیمت جلسات و ویدئو نمونه تدریس شان مشاهده کنید.

معلم خصوصی پنجم، ساناز حاجیلو استاد فیزیک استادبانک

استاد ساناز حاجیلو دارای مدرک کارشناسی ارشد فیزیک از دانشگاه تهران هستند و به مدت 14 سال در موسسه قلم و دبیران قلم تدریس داشته اند.

ایشان دارای مدرک اخلاق حرفه ای تدریس استادبانک هستند و تاکنون 588 جلسه موفق در این مجموعه داشته اند و امتیاز 4.8 از 5 را بخاطر عملکرد خوبشان در تدریس کسب کرده اند.

بخشی از نظرات شاگردان ایشان را در ادامه نمایش داده ایم که می توانید با ورود به صفحه اساتید فیزیک استادبانک و کلیک روی پروفایل ایشان، ویدئو نمونه تدریس به همراه نظرات شاگردان شان را مشاهده و بررسی کنید.

نظرساینا از شاگردان استادبانک در فیزیک یازدهم ریاضی فیزیک:

استاد حاجیلو هنگام تدریس یک درسنامه کامل ارائه دادند و سپس بصورت کامل و جامع مطالب مورد نظر را تدریس کردند. ضمن تدریس نمونه سوال های مختلفی برای رفع اشکال حل شد. تصمیم دارم با ایشان جلسات را همچنان ادامه دهم.

نظر الینا از شاگردان استادبانک در درس فیزیک یازدهم علوم تجربی:

استاد حاجیلو بسیار فعال و پیگیر هستند، به من تست دادند، سطح علمی بالایی دارند و کامل مسلط به مباحث بودند.

نکته آخر:

در این محتوا فقط فرصت شد به 5 نفر از اساتید برجسته فیزیک استادبانک اشاره شود، در صورتی که در صفحه مدرسین خصوصی فیزیک لیستی از اساتید یک تا پنج ستاره و VIP دسته بندی شده اند که همگی رزومه تحصیلی و سوابق تدریس شان بررسی شده است و بصورت دائمی عملکرد و کیفیت تدریس شان از طرف مجموعه بررسی می شود.

قیمت های هر استاد به همراه افتخارات و سوابق تدریس شان مشخص شده است که می توانید این قیمت ها را به همراه نظرات شاگردان شان در سایت استادبانک به آدرس https://www.ostadbank.com/Teacher-List/Courses-113/%D8%AA%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%B3-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5%DB%8C-%D9%81%DB%8C%D8%B2%DB%8C%DA%A9 مشاهده کنید.

این نکته را فراموش نکنید که همه اساتید استادبانک از یک ستاره تا ستاره بالا دارای کیفیت تدریس مناسبی هستند و تنها تفاوت شان در میزان تجربه شان در تدریس است. معلمی که توانایی و شایستگی تدریس را نداشته باشد در همان مصاحبه اول رد صلاحیت خواهد شد .

امیدواریم با دسترسی به لیست اساتید برتر و دسترسی به شماره معلم فیزیک بتوانید در نهایت بهترین معلم خصوصی فیزیک را برای رسیدن به ذهنی خلاق و کنکوری در حل سوالات امتحانی و کنکور انتخاب کنید.

اگر این مطلب برای شما مفید بود خوشحال می شویم در بخش نظرات ما را مطلع سازید و به ما بگویید که بهترین معلم فیزیک مدرسه تان چه کسی بوده است، شاید ایشان در لیست اساتید فیزیک استادبانک حضور داشته باشد.

** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها:

نظر شما