شناسهٔ خبر: 47932235 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شکوری: حمله به اتوبوس پرسپولیس برنامه‌ریزی شده بود

تهران- ایرنا- معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: حمله به اتوبوس پرسپولیس یک برنامه از پیش تعیین شده بود و این را با اطمینان می‌گویم زیرا مستندات کافی در این باره وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ابراهیم شکوری امروز (سه‌شنبه) در گفت‌وگویی اظهار داشت: پیرو اظهارات غیر کارشناسانه و غیر مسوولانه برخی افراد در رابطه با حمله به اتوبوس تیم فوتبال پرسپولیس باید توضیحاتی را ارائه بدهم تا همه از واقعیات مطلع شوند.

وی افزود: برخی‌ عنوان می‌کنند افرادی که به اتوبوس پرسپولیس حمله کردند افراد نوجوان ۱۵-۱۶ ساله‌ای بودند که این موضوع به دور از واقعیت است.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: براساس مستنداتی که داریم و به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارسال شده است افرادی که به اتوبوس پرسپولیس حمله کردند ۲۵ و ۳۵ ساله بودند.

شکوری تصریح کرد: آنها طبق مدارکی که موجود است در سلامت کامل روحی و روانی قرار داشتند و اعترافاتشان گویای همه چیز است.

وی تاکید کرد: حمله به اتوبوس پرسپولیس یک برنامه از پیش طراحی شده بود و این را با اطمینان می‌گویم چرا که مستندات کافی در این باره وجود دارد.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: امیدواریم هر چه زودتر رای کمیته انضباطی در این باره صادر شود تا مشکلی برای میزبانی‌های ما در سطح بین‌المللی ایجاد نشود.

سهیل مهدی سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران امروز در گفت‌وگویی اعلام کرد که دو نوجوان اصفهانی به اتوبوس پرسپولیس نارنجک پرت کرده و مسیر اتوبوس در یک اتوبان بوده و نارنجک‌های دستی از بالای یک پل به سمت آنها پرتاب شده است.

وی در ادامه نیز از بازداشت این دو نوجوان زیر ۱۸ ساله و تحویل آنان به ارکان قضایی خبر داد.

اتوبوس تیم فوتبال پرسپولیس در جریان سفر این تیم به اصفهان برای برگزاری دیدار با سپاهان در لیگ برتر فصل جاری، با هدف پرتاب نارنجک دستی قرار گرفت.

نظر شما