شناسهٔ خبر: 47927985 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

خبرهایی در راه است

مندز در میلان؛ خداحافظی رونالدو با یوونتوس

کریستیانو رونالدو به احتمال فراوان فصل بعد در یوونتوس بازی نخواهد کرد. مذاکرات ابتدایی ایجنت او با یک باشگاه نیز شروع شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، آینده کریستیانو رونالدو، فوق ستاره 36 ساله پرتغالی یوونتوس در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

 

 

 

به نظر می رسد خود رونالدو پس از یک فصل سخت به دنبال جدایی از یوونتوس است. قرارداد او با این باشگاه یک سال دیگر تمام می شود و خودش نیز در مصاحبه پیش از دیدار مقابل مجارستان اعلام کرد امکان رخ دادن هر اتفاقی برای فصل بعد وجود دارد. البته او تاکید کرد در حال حاضر تمام تمرکز خود را معطوف به بازی های تیم ملی پرتغال در یورو 2020 کرده و فعلا به مسائل دیگر فکر نمی کند.

 

دو ماه پیش گفته می شد او به اسپورتینگ لیسبون باز خواهد گشت اما این شایعه خیلی زود تکذیب شد. پس از برکناری آندره آ پیرلو و بازگشت مکس آلگری به یوونتوس، گمانه زنی ها در مورد جدایی رونالدو از یووه بیشتر هم شد.

 

 

 

 

او سالی 60 میلیون یورو ناخالص از یووه دستمزد می گیرد که در شرایط فعلی برای باشگاه تورینی هزینه سنگینی است. رونالدو و آلگری نیز رابطه خوبی با یکدیگر ندارند تا همه چیز دست به دست هم بدهد که نابغه پرتغالی بیش از پیش به جدایی فکر کند:« به زودی تصمیم می گیرم. هر چه باشد قطعا به صلاح من خواهد بود.»؛ این اظهارنظر اخیر رونالدو در مورد آینده اش است تا همه چیز مبهم تر شود..

 

در حالی که دیروز خبر رسید بارسا هم علاقه مند به جذب رونالدو است اما هنوز او هیچ پیشنهاد رسمی دریافت نکرده ولی طبق ادعای کوریره دلو اسپورت، به زودی اخبار جدیدی در مورد رونالدو به گوش خواهد رسید.

 

 

 

 

ژرژ مندس ایجنت رونالدو امروز و فردا به میلان می رسد تا با سران یووه ملاقات کند. بدیهی است که او تحرکات برای روشن کردن وضعیت آینده مهمترین موکلش یعنی رونالدو را پیشتر شروع کرده است.

طبق ادعای همین منبع، مندز در روزهای اخیر مذاکراتی با پی اس جی داشت. باشگاه پاریسی قصد دارد مائورو ایکاردی را به یووه بدهد و در عوض رونالدو را با پرداخت 30 میلیون یورو جذب کند. گفت و گوها در فاز اولیه هستند ولی به زودی همه چیز جدی خواهد شد.

 

 

 

 

هدف رونالدو در ابتدا بازگشت به رئال بود ولی فلورنتینو پرز رئیس باشگاه درها را به روی او بست. منچستریونایتد نیز به رونالدو علاقه مند است ولی برنامه اصلی آنها جذب جیدون سانچو است.

در واقع به نظر می رسد برای رونالدو همه راه ها به پاریس ختم می شود و دیر یا زود همه چیز در این رابطه روشن خواهد شد.

 

 

نظر شما