شناسهٔ خبر: 47920581 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

تیم ملی در اولویت است اما ...

چرا به ۷ بازیکن پرسپولیس دوباره واکسن کرونا زدند؟!/ قبل از دربی هم دچار استرس شده بودیم

افشین پیروانی می‌گوید در آستانه سوپرجام برخی ملی‌پوشان پرسپولیس که واکسن کرونا زده بودند، حال‌شان مساعد نبوده و تب هم کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی - اعضای تیم ملی ایران پس از بازگشت از منامه دومین دُز واکسن کُرونای خود را زدند تا برای دیدارهای مرحله نهایی انتخابی جام جهانی قطر مشکلی نداشته باشند. در میان این نفرات واکسینه شده تعداد بیشتری از تیم پرسپولیس حضور داشتند. محمدحسین کنعانی‌زادگان، وحید امیری، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی و میلاد سرلک ۷ بازیکنی بودند که دُز دوم واکسن کرونای خود را پس از بازگشت تیم ملی از منامه زدند.

موضوعی که با ناراحتی کادرفنی و مسئولان باشگاه پرسپولیس همراه شد. ظاهرا پس از واکیسناسیون، دو بازیکن پرسپولیس تَب کرده و در آستانه سوپرجام حال خوشی نداشتند. از طرفی وضعیت ۵ بازیکن دیگر پرسپولیس هم نرمال و طبیعی نبود و این نگرانی به وجود آمده بود که این نفرات نتوانند جلوی تراکتور بازی کنند. با این وجود سوپرجام برای یحیی گل محمدی ارزش زیادی داشت و به همین خاطر سرمربی پرسپولیس منهای سیامک نعمتی، وحید امیری و کمال کامیابی نیا که مصدوم بودند سایر ملی پوشان را در ترکیب اصلی قرار داد. در همین ارتباط با افشین پیروانی گفت‌وگو کردیم که در زیر می‌خوانید.

تبریک می‌گوییم. درکسب سوپرجام هم پوکر کردید؟

بله، خدا را شکر بازی سختی را بردیم. این که می‌گویم سخت از نظر خود بازی یا شرایط دو تیم نیست چون همه دیدند پرسپولیس خیلی سرتر از تیم تراکتور بود و در نهایت هم مقابل این تیم برنده شد.

پس منظورتان چیست؟

واقعا باید به یحیی گل محمدی و بچه‌های پرسپولیس دست مریزاد گفت. برای ما پرسپولیسی‌ها همیشه تیم ملی در اولویت بوده است و شکی هم در این مسئله نیست. بیشترین نماینده را نیز با افتخار در اختیار تیم ملی قرار داده و می‌دهیم اما به این نکته توجه کنید که چرا ۷ بازیکن ما باید در آستانه سوپرجام دُز دوم واکسن خود را بزنند؟

نباید می‌زدند؟!

نه، ببینید مرتبه قبل در آستانه دربی بازیکنان واکسن زدند تا همه ما دچار استرس شویم که نکند این بچه‌ها تب کنند یا نتوانند مقابل استقلال خوب بازی کنند.

ملی پوشان استقلالی‌ها هم واکسن زده بودند.

تعداد آنها کمتر بود و واقعا بیشتر نفرات اصلی پرسپولیس واکسن زده و ما نمی‌دانستیم وضعیت این تعداد در دربی چه می‌شود؟ اینکه نکند حال بچه‌ها بد شود یا اینکه آنها را جلوی استقلال از دست بدهیم. این مرتبه درآستانه سوپرجام ۷ بازیکن ما دوباره واکسن زدند. دو، سه نفر آنها تب کرده و شرایط خوبی نداشتند. باز هم تکرار می‌کنم و لطفا حرف‌های من را خوب انعکاس بدهید که تیم ملی در اولویت است. منظور من زمان زدن واکسن کُروناست وگرنه برای ما تیم ملی ایران بالاتر از هرچیزی است.

بسیارخوب، راستی درباره صحبت‌های سرمربی تراکتور پس از سوپر جام حرفی ندارید؟

آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است. خدا نگهدار شما باشد!

گفتنی است باشگاه پرسپولیس اعتراض خود را نسبت به واکسیناسیون بازیکنان ملی‌پوش این تیم در آستانه دربی برگشت را اعلام کرده بود.

علیرضا حقیقت، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس درباره برنامه واکسیناسیون ملی‌پوشان پرسپولیس، با توجه به عوارضی که می‌تواند حضور بازیکن در تمرین و مسابقه را مختل کند، گفته بود: «با توجه به فرصت کمی که تا جدال با استقلال مانده، موقعیت مناسبی نبوده است. در این ارتباط با دوستان متخصص عفونی مشورت داشتیم و با توجه به عوارضی که بعد از واکسیناسیون ممکن است ایجاد شود و شرایطی که در آن قرار داریم، قرار شد واکسیناسیون در مقطع بعدی انجام شود، اما ...»

نظر شما