شناسهٔ خبر: 47899894 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قدرت اصلی کشور، حمایت مردم از نظام اسلامی است/درباره اموالم شفاف سازی می‌کنم

عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم قدرت اصلی کشور را حمایت مردم از نظام اسلامی دانست و بر آن تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام سیدمحمد آتش زر امروز در نشست شورای اسلامی شهر و در نطق پیش از دستور خود با ابراز خرسندی از موفقیت ملت ایران در یک آزمون بسیار سخت اظهار کرد: البته دشمنان در 42 سال اخیر توطئه های فراوانی علیه انقلاب طراحی کرده اند، اما باید اذعان کرد که تلاش های آنان برای انتخابات 1400 ایران بسیار گسترده تر بود.

وی اضافه کرد: لشکر منافقین از ماه ها قبل علیه این انتخابات فعال بود و البته دیگر رسانه های خارجی هم همین خط را در برنامه های خود دنبال می کردند تا با مأیوس کردن مردم از انقلاب اسلامی، آن ها را از صندوق های رأی دور کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: تردیدی نیست که قدرت اصلی ما موشک های نقطه زن نیست، بلکه قدرت اصلی را باید در حمایت مردم از نظام اسلامی جستجو کرد.

وی با اشاره به این که دشمنان نظام اسلامی دریافته اند که از طریق جنگ علیه ملت ایران به جایی نمی رسند یادآور شد: جنگ اخیر ۱۲ روزه غزه باز هم این مسئله را ثابت کرد و بر این اساس، آمریکا به فکر ترک منطقه افتاده است.

آتش زر افزود: البته آمریکا به دنبال آن است که ضمن ترک منطقه، همچنان با نفوذ ایران در منطقه مقابله کند که برنامه های تدارک دیده شده برای مأیوس کردن مردم و دور کردن آنان از صندوق های رأی در همین راستا قابل ارزیابی است.

وی با بیان این که مردم عزیز ما علیرغم همه مشکلات و از جمله محدودیت های مربوط به کرونا باز هم در پای صندوق های رأی حاضر شدند خاطرنشان کرد: باید دانست که در هیچ نقطه ای از دنیا، انتخاباتی به آزادی انتخابات ما وجود ندارد و حتی در فرانسه به عنوان مهد آزادی هم، صلاحیت نامزدها برای حضور در انتخابات بررسی می شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تبریک به منتخبین مردم در انتخابات اخیر بیان کرد: خوشبختانه مردم دوباره به افراد انقلابی و متدین اعتماد کردند.

وی با ابراز امیدواری از این که وحدت و همدلی مدیریت شهری در دوره ششم شورای اسلامی شهر مقدس قم تداوم داشته باشد گفت: اعضای دوره ششم شورای شهر قم باید در انتخاب شهردار هوشمندانه عمل کنند.

آتش زر در پایان سخنان خود به سابقه 23 ساله اش به عنوان عضو شورای اسلامی شهر قم توجه داد و اذعان کرد: پیش از پایان دوره مسوؤولیت، اموال و دارایی های خود را به مردم اعلام خواهم کرد.

انتهای پیام/2258

نظر شما