شناسهٔ خبر: 47891775 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قدردانی عضو مجلس خبرگان از حضور پرشورمردم خوزستان در انتخابات

اهواز - ایرنا - یکی از نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در پیامی از حضور پرشکوه مردم این استان در انتخابات ۲۸ خرداد تشکر و قدردانی کرد.   

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا آیت‌اله محسن حیدری در این پیام آورده است:خدای را سپاسگزاریم که بار دیگر به ملّت مسلمان، صبور و بصیر ایران توفیق داد تا حماسه‌ای پرشور در راستای آرمان‌های بلند امامین انقلاب در ۲۸ خرداد۱۴۰۰ بیافریند.

در ادامه این پیام آمده است: این پیروزی بزرگ ملت ایران اسلامی را به حضرت ولی‌عصر (ع) که صاحب اصلی انقلاب اسلامی و نیز نائب بر حق‌شان ولی امر مسلمین و به رییس جمهوری منتخب حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تبریک عرض کرده و از عموم مردم وفادار و ولایتمدار خوزستان که در پای صندوق‌های رأی رفتند و دِین‌شان را بار دیگر به اسلام و امام امت و شهیدان گرانقدر و رهبر معظم انقلاب ادا کردند، به نوبه خود صمیمانه قدردانی می‌کنم. 

این پیام می افزاید: همچنین به طور ویژه از اقشار نخبه، برادران و خواهران تحصیل کرده و نیز عشایر غیور از اقوام مختلف عرب، لر و بختیاری، بهمئی، ترک قشقائی و ... تشکر می‌کنم.

در ادامه پیام اضافه شده است: امیدوارم دولت انقلابی و حزب‌اللهی جدید بتواند بر زخم‌های مانده بر اثر بی‌تدبیری‌های داخلی و جفاکاری‌های دشمنان اسلام مرهم نهاده و به مطالبات بر حق مردم خوزستان از قبیل حل مشکل آب، کشاورزی، صنعت و بیکاری پاسخ عملی بدهد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این پیام آورده است: ضمن توفیق روزافزون برای رییس جمهوری منتخب و همه عزیزانی که در برگزاری انتخاباتی سالم و شکوهمند زحمت کشیدند، از خداوند سبحان ذیل توجهات و عنایت خاصه حضرت ولی عصر(عج) را آرزومندم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد در سراسر کشور برگزار شد.

نظر شما