شناسهٔ خبر: 47891770 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

شوچنکو: تساوی نه، برای برد به مصاف اتریش می‌رویم

آندری شوچنکو، سرمربی تیم ملی اوکراین، می گوید آنها با انگیزه پیروزی پا به دیدار مقابل اتریش خواهند گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، اوکراین با وجود نمایش خوب در مسابقه اول خود برابر هلند، نهایتاً با نتیجه 3-2 شکست خورد. با این حال آنها در مسابقه دوم کار را جبران کردند و 2-1 مقدونیه را شکست دادند تا امید زیادی برای صعود به مرحله بعدی رقابت های یورو داشته باشند.

 

 

 

 

شاگردان آندری شوچنکو در حالی فردا به مصاف اتریش می روند که با توجه به شرایط جدول یک تساوی هم می‌تواند آنها را به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی مسابقات کند. این موضوع با واکنش شوچنکو روبرو شده و او در این باره می گوید: "شما با چنین ذهنیتی نمی‌توانید خیلی پیش بروید. ما فقط برای پیروزی پا به این مسابقه می گذاریم."

 

شوچنکو در ادامه گفت: " من به تیمم اعتماد دارم و از نگرش آنها بسیار راضی هستم.  ما انتظار داریم دیدار پایانی گروه مقابل تیمی که بازیکنان خوبی مانند داوید آلابا در اختیار دارد بسیار دشوار باشد. او یک بازیکن عالی است. یک مسابقه کاملاً سخت و جدی پیش روی ما خواهد بود و بر این اساس آماده می شویم.

 

 

 

 

ما برای اتریش احترام زیادی قائل هستیم و انتظار یک مسابقه خوب را داریم. فکرمی‌کنم اتریش و اوکراین تقریبا در یک سطح هستند بنابراین یک بازی با سرعت بالا را شاهد خواهیم بود."

نظر شما