شناسهٔ خبر: 47891758 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تجلیل کانون دانشگاهیان از مردم و تبریک به منتخب ملت/ اکنون فصل همفکری و تلاش برای پیشرفت و سازندگی است

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی طی بیانیه‌ای ضمن تجلیل از حضور میلیونی مردم در پای صندوق های رای و تبریک به منتخب ملت؛ تاکید کرد: اینک فصل رقابت جای خود را به رفاقت، همفکری و تلاش برای پیشرفت، سازندگی و عظمت ایران سرافراز می دهد، پس دست در دست هم در سازندگی کشور عزیزمان سهیم باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، کانون دانشگاهیان ایران اسلامی طی بیانیه ای ضمن تجلیل از حضور میلیونی مردم در پای صندوق های رای، و تبریک به منتخب ملت؛ خطاب به طرفداران دیگر نامزدها تاکید کرد: اینک فصل رقابت جای خود را به رفاقت، همفکری و تلاش برای پیشرفت، سازندگی و  عظمت ایران سرافراز می دهد، پس دست در دست هم در سازندگی کشور عزیزمان سهیم باشیم. 

 

متن این بیانیه به شرح زیر است: 

باسمه تعالی

«إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمنُ وُدًّا»

سلام بر مردم غیور و مومن ایران که بیش از چهار دهه جانانه از آرمان ها و دستاورد های انقلاب اسلامی و حیثیت تاریخی، فرهنگی و تمدنی خود دفاع کرده و هر بار به مصداق " وَلَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه " مورد عنایت حق‌تعالی قرار گرفته‌اند.

سلام بر شما ملت شریفی که با مشارکت خود به رغم تبلیغات زهرآگین معاندان، وجود مشکلات و سختی های زندگی و کاهش اعتماد به دولتمردانی که عملکرد ضعیف آنان چه بسا عامدانه بود، ثابت کردید از یک کرشمه چه کارها برآید! ندای ولی امر و رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای دامت برکاته را اجابت کردید و عزتمندانه دست رد بر سینه بدخواهان ایران سربلند، نظام جمهوری اسلامی و همه مزدوران ریز و درشت داخلی و خارجی استکبار و خصوصا شیطان بزرگ  زدید.

 روح بلند امام خمینی قدس سره و شهیدان راه حق را شاد نمودید  و بر دل سالکان طریق حقیقت، آزادگان، مظلومان و محرومان، این ولی نعمتان واقعی کشور، زندگی، امید و نشاط بخشیدید.

به احترام شما بزرگ مردان و غیور زنان تمام قد می ایستیم و در وصفتان ترانه عشق و وفا می سراییم. شما با انتخاب شایسته و اصلح خود مشارکت را به احسن وجه معنا کردید و ان شاء الله منتخب عالِم، نجیب، مومن، کاردان، متخلق، انقلابی و  جهادی، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، به لطف حق و همراهی نخبگان و عموم مردم با تشکیل کابینه ای کارآمد شعار " دولت مردمی و ایران قوی " را محقق خواهد نمود.

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی فرصت را مغتنم شمرده و ضمن تقدیم چشم روشنی به رهبر حکیم انقلاب امام خامنه ای بابت تجلی شکوه حضور، بصیرت و ولایتمداری امت و تبریک صمیمانه به منتخب شایسته و فاضل ملت آیت الله رییسی، اعلام می دارد استادان دانشگاههای سراسر کشور همانگونه که از ۶ ماه قبل با درک و تحلیل درست شرایط در پویش دعوت از ایشان پیش قدم شدند، اینک بی هیچ توقع و چشمداشتی صادقانه و مشفقانه برای مشورت، یاری و حمایت در هر حوزه‌ای که گره‌گشای مشکلات معیشتی، اجتماعی و فرهنگی مردم خوب و پیشرفت ایران عزیز باشد، آمادگی خود را اعلام می کنند. 

درک این واقعیت بسی روشن است که ملت ایران به رغم همه مشکلات و سنگ اندازی های دشمنان و ندانم کاری، رخوت و نخوت برخی  متولیان امور، یک بار دیگر به ندای رهبری و نظام پاسخ مثبت دادند و اینک نوبت مدیران دولت سیزدهم است که با جدیت، پرکاری و فساد ستیزی اعتماد آسیب دیده را ترمیم کنند و رابطه جمهور با نظام را استحکام بخشند. 

در پایان، یک بار دیگر برای امام راحل،  شهیدان و همه ایثارگران و مدافعان دین و میهن سر تعظیم فرود می آوریم و این حضور زندگی آفرین را که با انتخاب صحیح، حلاوت در کام ملت ریخت، تکریم می کنیم و به طرفداران دیگر نامزدها نیز خدا قوت می گوییم و اعلام می کنیم که اینک فصل رقابت جای خود را به رفاقت، همفکری و تلاش برای پیشرفت، سازندگی و  عظمت ایران سرافراز می دهد، پس دست در دست هم در سازندگی کشور عزیزمان سهیم باشیم. 

انّه ولیّ التوفیق

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی 

انتهای پیام/

نظر شما