شناسهٔ خبر: 47891561 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان:

اجرای طرح شهید سلیمانی ، بهترین راه پیشگیری از بیماری کرونا است

شکرالله سلمان زاده گفت:در حال حاضر بهترین راه برای پیشگیری از بیماری کرونا اجرای طرح شهید سلیمانی و انجام واکسیناسیون است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،هفتاد و سومین نشست ستاد کرونا دانشگاه علوم پزشکی آبادان امروز با حضور شکرالله سلمان‌زاده؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان، قائم مقام، معاونین و مدیران مرتبط، در محل قرارگاه ستاد کرونای این دانشگاه برگزار شد.

شکرالله سلمان‌زاده؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان در این نشست ضمن قدردانی از مشارکت تمامی کارکنان این دانشگاه در امر انتخابات، به ویژه کارکنان مجموعه بهداشت که از روزهای قبل، در حین و بعد از برگزاری انتخابات بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی نظارت داشتند اظهار امیدواری کرد تا با این نظارت انجام شده شاهد افزایش آمار مبتلایان در منطقه نباشیم.

اوافزود: آمار مبتلایان به ویروس کووید۱۹ و موارد بستری با شیب ملایمی در حال افزایش است که بخشی از آن نتیجه ی برخی تجمعات در یک هفته گذشته است. 

سلمان زاده اظهار داشت: اگر این روند افزایشی ادامه یابد بیم آن می رود که در تیرماه شاهد موج جدیدی از اوج گیری این بیماری در منطقه باشیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان  گفت: در حال حاضر پیشگیری از بیماری کرونا بر دو محور بازگشت به اجرای طرح شهید سلیمانی و انجام واکسیناسیون سالمندان و افراد پر خطر استوار است.

انتهای پیام/ د

نظر شما