شناسهٔ خبر: 47891550 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

حاشیه سوپرجام| خوش و بش گل محمدی و خطیبی/ تقدیر از داور معلول+ عکس

تعدادی از بازیکنان تراکتور قبل از شروع مسابقه به سمت نیمکت پرسپولیس رفته و از یحیی گل‌محمدی و دستیارانش رخصت گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، منصور قنبرزاده (سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال)، حیدر بهاروند (رئیس سازمان لیگ و نایب رئیس دوم فدراسیون)‌، محمدرضا کشوری‌فر (دبیر سازمان لیگ فوتبال)‌ و جعفر سمیعی (مدیرعامل باشگاه پرسپولیس)‌ هم برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* سمیعی پس از ورود به جایگاه VVIP با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان بازرسی خوش و بش گرمی انجام داد.

* پیش از آغاز بازی مراسمی به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت اجرا شد و صلوات خاصه امام رضا (ع) با حضور خادمان حرم این امام همام از بلندگوهای ورزشگاه پخش شد.

*‌ در فاصله 5 دقیقه تا شروع مسابقه بخشی از استیج اهدای کاپ سوپرجام به تیم برنده این مسابقه از تونل به کنار زمین ورزشگاه آزادی منتقل شد.

*‌ قبل از شروع مسابقه از سه داور فوتبال کشورمان که یکی از آنها بر اثر یک سانحه دچار معلولیت شده با حضور محمدرضا اخباری و سیدجلال حسینی کاپیتان‌های دو تیم پرسپولیس و تراکتور تجلیل شد.

* بیشتر بازیکنان تیم تراکتور قبل از شروع مسابقه به سمت یحیی گل‌محمدی و دستیارانش رفتند و از آنها رخصت گرفتند؛ همچنین احسان پهلوان، سعید آقایی و حامد لک که سابقه بازی در تیم حریف را دارند برای دقایقی با مسئولین و نیمکت‌نشینان تراکتور خوش و بش کردند.

* کادر فنی دو تیم هم خوش و بش گرمی با هم قبل از شروع مسابقه داشتند.

*‌ در دقیقه ابتدایی این بازی رسول خطیبی روی نیمکت تیمش نشسته و حمید عبداللهی دستیارش از کنار زمین به هدایت بازیکنان این تیم پرداخت.

*‌ این مسابقه تا دقیقه 17 صفر در صفر جریان است.

انتهای پیام/

نظر شما