شناسهٔ خبر: 47891436 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رشیدی: حفظ اسکوچیچ برای تیم ملی تصمیم بدی نیست/ تقابل استقلال با رحمتی بازی معمولی خواهد بود

پیشکسوت فوتبال ایران و استقلال اعتقاد دارد که اگر فدراسیون فوتبال دراگان اسکوچیچ را حفظ کند، تصمیم بدی نگرفته است.

صاحب‌خبر -

منصور رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره بحث ادامه همکاری یا قطع همکاری فدراسیون فوتبال با دراگان اسکوچیچ، سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران، اظهار داشت: دو موضوع مطرح است، نخست زمانی بود که اسکوچیچ با مشکلات زیاد هدایت تیم ملی را پذیرفت و برخی‌ها گفتند نمی‌تواند تیم ملی را جمع و جور کند، اما او توانست در همه بازی‌های تدارکاتی و رسمی پیروز شود. عزیزی‌ خادم گفته که هیئت رئیسه درباره ادامه همکاری با اسکوچیچ تصمیم می‌گیرد و احتمال می‌دهم او را نگه دارند. مسئله دوم درباره اسکوچیچ، آشنایی او با فرهنگ ایران و فوتبالیست‌های ما است. اگر او را باید برای نیمکت تیم ملی حفظ کنند، تصمیم بدی نگرفته‌اند و می‌تواند در مرحله بعدی انتخابی تیم ملی نیز موفق عمل کند.

وی در مورد مطرح شدن نام‌هایی چون کارلوس کی‌روش، آندره‌آ استراماچونی و گابریل کالدرون برای نیمکت تیم ملی گفت: کی‌روش 7،8 سال در ایران حضور داشت و نتایج خوبی گرفت، اما رفتارهایش به دل نمی‌نشست. استراماچونی می‌تواند گزینه عالی برای تیم ملی باشد، چرا که در مدت زمان کوتاه حضورش در استقلال نتایج خوبی کسب کرد و می‌تواند فوتبال نوین دنیا را در ایران پیاده کند.

پیشکسوت فوتبال ایران و استقلال در مورد تقابل فردای استقلال با پدیده مشهد در بازی معوقه از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر، تصریح کرد: درست است که مهدی رحمتی روی نیمکت پدیده می‌نشیند، اما یک بازی معمولی است و سه امتیاز بیشتر ندارد. استقلال از نظر فنی شرایط بدی ندارد، هر چند در فاز دفاعی مشکلاتی داشت. 

رشیدی با اشاره به مشکلات مدیریتی در باشگاه استقلال یادآور شد: وقتی سه نفر از اعضای هیئت مدیره به دلیل اختلاف با مدیرعامل باشگاه استعفا می‌دهند، یعنی مشکلاتی وجود دارد. هواداران از شرایط تیم ناراحت هستند و به دلیل اینکه نمی‌دانند تکلیف باشگاه چه خواهد شد، سردرگم هستند. این مشکلات همیشه برای استقلال بوده و باید زودتر حل شود. 

 

انتهای پیام/

نظر شما